/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Bangkok
Fra : sødprinsesse
Vist : 561 gange
30 point
Dato : 08-01-08 12:45

Hej... mig og min datter rejser en tur til Bangkok til april...
Er der nogle her inde der kender byen, har været i den... og kan fortælle lidt?
Jeg kan godt søge på nettet, men synes det er mere rart at høre det direkte fra folk ...fremfor at læse en beretning ...
Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt om hvad de er værd at se, hvor det er noget ved at shoppe, hvor man ikke skal gå hen, og andre ting folk kan anbefale/fraråde

Håber at høre en masse fra jer

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 30 point
Dato : 08-01-08 19:06

Du må tage en tuc-tuc til patpong.Det er der man køber alt mulig"mærke" tøj tasker ure,osv. Det er en gade der er et lempe marked. Jeg har kun været der om aften. ved ikke om det er markeder på dagtid. Skal du købe noget skreddersyet tøj, så tal med nogle der kan anbefale skrædderen.Jeg har vært i Thailand ca. 10 gange, og handlet hos 8 forskellige skræddere, men kun vært glad for skrædderens arbejde 3 gange.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : sødprinsesse

Dato : 27-02-08 13:22

Tak for svaret alimak.