/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Oversættelse....af tysk...
Fra : Pytten1510
Vist : 679 gange
100 point
Dato : 05-01-08 17:15

Hej

Er der nogen, som kan oversætte dette for mig...nøjagtigt....

Fahrzeugbeschreibung:
Anlasserkabel? Defekt muss angezogen werden. Kein Tüv Kühler tropft und Keilriemen von der Lichtmaschine muss drauf. Daten am Telefon. Am liebsten Tausch gegen Fahrbares etwas kleiners Auto mit Tüv damit ich nicht lange rumsuchen muss. Maximal 5 Sitzer oder gegen Gebot und nein ich zahle nichts auf Schrott Corsas drauf. Tausch gegen 4 bis 5 Sitzer mit Tüv Möglich.

Pytten

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 05-01-08 18:57

Beskrivelse af køretøjet:

Startkabel? Defekt. Skal trækkes igang. Ikke synet. Køler drypper og kilremmen fra lysmaskine (dynamo -?) skal på. Data pr. telefon. Helst bytte med mindre synet bil, som kan køre, så jeg ikke skal lede så længe. Max. 5 sæder eller med bud. Og nej, jeg betaler ikke oveni skrot-Corsa'er. Bytte med 4-5 sædet med syn er muligt.

I øvrigt et dårligt tysk - og hvis der er tale om brugt bil, som du overvejer at købe, så håber jeg, at du er mekaniker, for det bliver der da brug for...!

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 05-01-08 19:00

Lysmaskine er måske generator...!?

Og TÜV er tysk bilsyn = Technischer ÜberwachungsVerein.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 05-01-08 19:19

Køretøjsbeskrivelse

Selvstarter...kabel? defekt, skal trækkes i gang. Uden syn. Køleren er utæt og kileremmen skal sættes på generatoren.
Data på telefon.
Vil helst enten bytte med en noget mindre, køreklar bil , der holder syn, så jeg ikke skal lede for meget rundt, med Max 5 siddepladser eller kom med et bud, og nej, jeg betaler ikke for skrotklare Corsaer.

Bytte med 4 eller 5 personers der holder syn er muligt.

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 05-01-08 19:32

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 05-01-08 19:39

Tillykke Dova...!

--> Pytten: Hvorfor skriver du:

Citat
Er der nogen, som kan oversætte dette for mig...nøjagtigt....

- og giver så point til den af de 2 oversættelser, der kom sidst og som var mindst nøjagtig...? Det var måske min (ellers velmente) kommentar, der gjorde forskellen?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 05-01-08 19:53

Man kan aldrig vide på hvilke grundlag folk godkender svar. Jeg bare ryster på hovedet og griner mange gange. Men pytten synes vel han fik et bedre svar af dova. Det er ham der bestemmer..
alimak