/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
arbejd hjemme
Fra : teddy1
Vist : 1068 gange
20 point
Dato : 03-01-08 23:10

Hej
Jeg vil høre om hvordan man kan få et job hvor man kan arbejde hjemme
enten med at pakke eller montage eller man kan arbejde med begge dele
så hvis der er nogle der kan hjælpe ville det være dejlig alt hvad der kan bruges

kh teddy1

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 30 point
Dato : 03-01-08 23:13
Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-01-08 08:18

Hvis du kender en fabriki dit lokalområde som evt. sender varer ud til hjemmearbejde, er det kun at henvende sig der.

Godkendelse af svar
Fra : teddy1

Dato : 21-01-08 14:52

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : louisehjensen

Dato : 08-03-08 15:25

Hej Teddy.

Her er en anden mulighed, for at arbejde hjemmefra.

Klik ind på www.shopandwork.com, til alle dem som er lidt kreative...

Kommentar
Fra : spina01

Dato : 18-05-08 22:10

Hejsa,
Jeg söger Personer til at saelge Dame-Jeans i Danmark. Desvaerre er Firmaet ikke startet i Danmark endnu. Körer med stor succes i Tyskland og Schweiz.Se evt. www.fashion-europe.net.
Det hele funktionerer naesten som Tupperware altsaa med Homeparties. Man kan tjene omkring 50 kr. pr solgte buks. Hvis du eller andre er interesserede er i velkommne til, at kontakte mig. Har brug for saa mange interesserede som muligt, for at kunne starte Projektet.
Tina Specker- Rasmussen
Specker80@hotmail.com

Kommentar
Fra : torbenlund82

Dato : 13-02-09 22:41

Hej teddy1,

Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, så det er ikke sikkert, at dette er noget for dig?!

Jeg arbejder selv hjemmefra på deltid, hvilket jeg er meget glad for. Jeg vil meget gerne sætte dig ind i, hvad det handler om, hvis du er over 18 år gammel.

Du kan sende mig en mail på torben@torco.dk - Så finder vi ud af, om det er noget for dig

Glæder mig til at høre fra dig...