/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
samvær med far OG mor
Fra : etten
Vist : 688 gange
50 point
Dato : 30-12-07 17:32

Jeg mener, at samvær/oplevelser med far OG mor er godt for et skilsmisse barn, sålænge det er til glæde for alle tre parter. faderens nye kæreste mener det skader barnet - at barnet ikke vil kunne finde ud af hvor det hører til ( er 2 år - har været skilt i et år)- og at forældrene ikke har samme adresse.
Det drejer sig om ture i naturen, Legoland, ved lægen osv...
Ved I hvor jeg kan læse dette - eller det modsatte -på skrift ?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-12-07 17:49

Jeg tror ikke at skilsmisse giver problemet, derimod kærerstene de vil ikke se børnene (og måske børnepenge)det koster jo hver måned,for hende.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-12-07 18:20
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 30-12-07 19:26

Det mener jeg er spild af tid for dig at beskæftige dig med.
Du gør helt sikkert det bedste for dit barn og det kan ingen andre vide bedre.

Bortset fra det kan du jo foreslå at i alle tre tager barnet med ud (sådan har det altid fungeret her hos os).

Et lille barn ved lige præcis hvordan dets nærmeste har det - dvs at dine følelser er vigtigere end hvad der står i et eller andet link.

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 50 point
Dato : 31-12-07 12:30

Hvis faren og dig kan finde ud af det, så er det da lykke for det lille barn.
Jeg har da også været på strandtur, zoo mm mere med min eks. Der gik ikke problmer i det, før han fik en ny kæreste, der syntes det var en dum idé.
Hun mente heller ikke det var godt for børnene, trods det havde fungeret i 5 år, med glade og tilfredse børn.
Men faren lyttede til hende, så mine måtte børn undvære de oplevelser. Icnl. den kaffe vi plejede at få hos hinanden.

Godkendelse af svar
Fra : etten

Dato : 31-12-07 21:10

Tak for svaret jeb3.
Også tak til jer andre for kloge ord...

Bare sørgeligt - at børnene så ofte er taberne i de voksnes "spil"