/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Skype på bærbar
Fra : heseda
Vist : 1101 gange
100 point
Dato : 30-12-07 16:32

Jeg har installeret Skype på min stationær PC - nu vil jeg også gerne have den installeret på min bærbar. Hvordan gør jeg - jeg har en del kontaktpersoner på min stationær - hvordan får jeg "dem" over på min bærbær - unden at oprette ny profil?

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 110 point
Dato : 30-12-07 16:36

Hejsa
hent skype her http://skype.com/intl/da/
install og tast dit nuværende brugenavn (profil) og adgangskode og alle dine kontakter kommer
automatisk med over, uden du skal overfører fra den ene pc til den anden.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-12-07 16:46

Det gælder bare om at du kan huske dit oprindelige brugernavn og adgangskode.
Det installerer du med på andre komputere. Det er det hele, for oplysninger om din profil og kontakter ligger ikke på din computer , men centralt hos skype. så bare du refererer til dem, er det ligegyldigt ved hvilken computer eller hvor i verden du sidder.

Hvis du har glemt din kode kan du anmode skype om en ny. Den kommer til din mail.

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 30-12-07 16:55

Tak for svaret dk. Jeg har installeret det igen.