/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
klumme-disk
Fra : klumme-disk
Vist : 983 gange
220 point
Dato : 30-12-07 04:36

HEJ klumme/ klamme skider
Skal man virkelig oprette en ny _____bare for dig LOL

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 30-12-07 04:38
Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 30-12-07 04:40

Så kan selv DIG HAKKKE Mig_____LOL

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 30-12-07 04:40

TAK til alle andre

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 30-12-07 04:42

Men tænke kan du VEL IKKE____andre skal PISSE PÅ DIG

OSSE MIG og ++++++++++++++++++

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-12-07 08:55

- de har lovet solskin i morgen...

- god søndag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 10:26

Og snevejr sidst på ugen....

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 30-12-07 11:42

Sne sidst på ugen - ok:
Spurven sidder stum bag kvist
Tekst: Jeppe Aakjær. Musik: Thv. Aagaard, 1915. arr.: Henrik Olsen
1. Spurven sidder stum bag kvist,
såmænd om ej det fyger!
Kålgårdspilen piber trist
for nordenblæstens byger.
Loli – loll! Rokken går
støt i moders stue,
og jo mere vinden slår,
des mer får amen lue.

Accepteret svar
Fra : MissBe

Modtaget 220 point
Dato : 30-12-07 12:30

...det er fra den her hvor vi hyggede os...
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=114697

citat:
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-12-07 01:31

--------------------------------------------------------------------------------
Hykler...

Den eneste grund til at du kan li den skide kat er, at den kan li dig. Og katten lader som om den kan li dig fordi du federden med sympati og forståelsesrejer. Dyreven og min bare. LOOL Sådan forholder det sig med 90 % af disse såkaldte dyrevenner, specielt de som konstant taler om det.

Hvis dyrene kunne tale, ville man høre: "Kors i røven, hvor er du snotdum og hvor er jeg træt af dig og dit latterlige pyllenyllesprog, men din mad er sgu OK

citat slut
---
men jeg kan ikke sige meget andet end
at klumme formentlig taler ud fra sin egen erfaring
med det der omgiver ham

vi andre der har prøvet kærlighed til mennesker og dyr - har jo så bare nogle andre erfaringer !!

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 30-12-07 12:35

her er så resten af tråden inden i får alt for travlt

---og man kan bare undre sig over hvad det skulle til for klumme ??

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=114697

SÅ ER en vis KAT BANGE IGEN
Fra : disken_69 Vist : 154 gange
220 point
Dato : 29-12-07 23:35

--------------------------------------------------------------------------------
opRETTEDE lige EN BRUGER FOR DETTE
Da jeg ved hvordan KATTE de har det / NYTÅRS-AFTEN
jeg giber min MØJKAT 10 eller flere dråber REN
BALDRIAN, tænder for lyset, så den IKKE kan se FOR MEGET
af det, der sker udenfor.
LIDT støj fra TV / STEREO kan også virke beroligende,
selvom katte HADER STØJ, MEN stadig bedre en´d et heksehyl____
____________
Og jeg spurgte min DYRE_læge om midler mod det.

Fik at vide ______et sort kammer uden lyd/ lys på.
Gad vide hvem den KATTE____fuvker var.

MASSER af lys og LIDT larm__på TV/ stereo

Denne var til mennesker_ der kan lide DYR
ellers PIS OF::::::::

--------------------------------------------------------------------------------
Favorit

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 29-12-07 23:36

--------------------------------------------------------------------------------
Gentagelser freemmer MIS-forståelder

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-12-07 23:38

--------------------------------------------------------------------------------
Luk persienner, ned med rullegarinder, træk andre gardiner for.
Høreværn på katten, ev stereobøffer med oveture 1812 - nåh nej
den er med kanoner så det brager.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-07 23:40

--------------------------------------------------------------------------------

Disken 69, det er da nogle rigtigt gode råd at give, hvis dyret skal være alene hjemme

Åh nej Teil, hva gør jeg, har ingen rullegardiner, hørerbøffer, eller overture 182

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-12-07 23:43

--------------------------------------------------------------------------------
Ok så tag Baccara fra mit svar i et andet spørgsmål
http://www.youtube.com/watch?v=KGuFn0RPgaE
soft music
Fortsæt med Niels Eje´s serie MusiCure, Music as medicine

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-07 23:45

--------------------------------------------------------------------------------

Nu forfølger Baccara mig sq, så jo lige din besvarelse, det er bare en melodi der bliver hængende, så den bliver møjirriterende... den vil jeg nu heller ikke udsætte hunden for

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-12-07 23:47

--------------------------------------------------------------------------------
Elvis Presley med - I Got Stung
Så det runger i huset, Baccara er glemt efter den kur.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-07 23:50

--------------------------------------------------------------------------------

Eller også så kan jeg bare synge for kræet... SÅ glemmer han alt om fyrværkeri...

Ej han er heldigvis ikke så skræmt længere, underligt nok hjalp det da han blev kastereret, underlig "bivirkning", jeg lærer aldig at forstå "hanner"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-12-07 23:52

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg vil aldrig indrømme rædsel for heksehyl og andet skyts
med risiko for den behandling du beskriver.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-12-07 23:53

--------------------------------------------------------------------------------
Godnat alle mennesker, det gælder også kandutter.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-12-07 23:55

--------------------------------------------------------------------------------
Her hos disken må man godt smalsnakke
Han er en hyggelig fætter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-07 23:58

--------------------------------------------------------------------------------

Vel er han så...

Go' nat Teil sov godt og drøm behageligt

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 30-12-07 00:16

--------------------------------------------------------------------------------
de måtte godt helt forbyde al fyrværkeri for min skyld
eller specielt for dyrenes skyld
det er også miljø svineri (tungmetaller og alt muligt)

også hvis man tænker på alle de stakkels dyr i naturen
fuglene, ræve, råen etc.

min gamle hankat der bliver 12 til april
skal være inde inden kl. 11:00 formiddag og kommer først ud godt over midnat når det er klinget af.

han kan bestemt helle ikke lide det
der har været 2 gange
hvor det har smuttet og han ikke nåede at komme ind inden det beg. at skyde
og hvor jeg ikke kunne finde ham
og hvor han var ude med brag og lyn og torden fra alle verdenshjørner

det har han aldrig rigtigt glemt
så nu har han det bedst i soveværelset hvor der er mørk
og er under dynen eller sengen

--det glæder mig at jeg ikke er den eneste der tænker på dyrene

alle ønskes

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-07 00:28

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg er rigtig glad for den nye lovgivning.

Før bragede det alle vegne fra allerede i oktober, nu kan vi da vente til december.

Jeg syntes ikke fyrværkeri skal forbydes, men hvis folk så bare kunne nøjes med at futte af den 31.12/1.1 så ville jeg og dyrene her i huset være glade

Jeg syntes nogle af raketterne er smukke, men jeg fatter ikke dem der skal futte krudt af, bare for larmes skyld

Vores forrige hund, var overhovedet ikke bange for fyrværkeri, den ene nytårsaften, stak han af fra mig, og løb hen og bed i pinden til raketten, jeg nåede lige på et hængende hår, at fange ham, inden den fløj til vejrs (altså raketten), han syntes åbenbart ikke om at der stod sådan en tingest i haven og hvæsede

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-12-07 00:45

--------------------------------------------------------------------------------
Herligt med sådan en dyrekærlig tråd - godt gået Disk!

Jeg er af dne opfattelse at vores misser først og fremmest reagerer på OS - både til nytår og ved tordenvejr, så først og fremmest er vi selv iskolde og rolige.

Men selvfølgelig skal de skånes så meget som muligt for den eventuelle larm der måtte komme omkring midnat. Vi har endnu ikke haft skyderi her men det kommer jo nok, når tid er

Misserne bliver indlogeret i vores soveværelse med kattebakke, mad og vand og selvfølgelig MIN nye julegave - et kæmpe enormt klatretræ. Jeg tror dog ikke de vil bruge træet når vores seng står 'lige dér' med det gode sengetæppe som man kan liste op under og så ellers flade ud og snorke så længe man lyster

Sådan har vi gjort før og sådan vil vi gøre igen. Når vi så har passeret midnat vil de få tilbud om at blive lukket ud men det ender såmænd nok med at vi må hiiiive dem frem fra den varme hule som de garanteret har bygget.

Og ja - de må såmænd osse gerne forbyde ALT skyderi, for min skyld! Det er frygtelig synd for de dyr som bliver bange og uanset hvor meget der advares HVERT eneste år, ja så er der desværre ALTID nogle som kommer til skade
Så længe man kan læse i aviserne at 'Familiefar på 43 opbevarer krudt...' - ja så giver jeg ikke meget for danskernes klogskab udi fyrværkeri og ansvarlighed - føj for SA***.

Nåja - og osse historien om raketten der smadrede et vindue i et hus og røg direkte ind i sengen til en sovende kun fireårig dreng (forældrene havde hørt og set det, så de reagerede hurtigt og den lille fyr 'slap' med brandvabel på en fod ).

GODT NYTÅR til både de tobenede og de firebenede

- og husk så at...alkohol kan NYDES.....med måde!

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-12-07 01:12

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
de måtte godt helt forbyde al fyrværkeri for min skyld
eller specielt for dyrenes skyld
det er også miljø svineri (tungmetaller og alt muligt)

også hvis man tænker på alle de stakkels dyr i naturen
fuglene, ræve, råen etc.

DEN lille LAND_ forvlateer sakl osse LEVE /? ) = jagt - udlejfning
Men HADER skiderikkerr der IKKE ______med første skud / HAGGL
de skulle ikke have kort til jagt6_________________
Der var sgu KLAMG på ECKO udsalget

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 30-12-07 01:14

--------------------------------------------------------------------------------
Dette er hverken Smalltalk eller Tip, men jeg har i utvedtydige vendinger fortalt Ozzy und Ziggy at det eneste de bør frygte er, sovemedicin i drikkeskålen og derefter en tur i kummefryseren, Det har hærdet dem så meget, at de kan sidde i vindueskarmen og nyde såvel kanonslag som multi-batterier fra Thansen...ja endog en bordbombe med letpåklædte kvinder ......

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-12-07 01:17

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Luk persienner, ned med rullegarinder, træk andre gardiner for.
Høreværn på katten, ev stereobøffer med oveture 1812 - nåh nej
den er med kanoner så det brager.

LIGE_____hvad man IKKE GØR, da den bliver nange af at see DIG

LYS + LIDT NØJMUSIK JHEMMEFRA___________
så er det sGI andre der bedert om LOV

Men min møjkat har SLÅET sig, og 10 dråber af HJALP
Den spver godt, eller osse bliver dn i det mindste IKKE reeet BANGE
Da den er LIDT BEØVET

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-12-07 01:18

--------------------------------------------------------------------------------
hbem fanden er disken ::::::::::::::::::

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-12-07 01:19

--------------------------------------------------------------------------------
Baccara

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-12-07 01:20

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Her hos disken må man godt smalsnakke
Han er en hyggelig fætter

DR_ DEAD_______

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-12-07 01:25

--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-12-07 01:31

--------------------------------------------------------------------------------
Hykler...

Den eneste grund til at du kan li den skide kat er, at den kan li dig. Og katten lader som om den kan li dig fordi du federden med sympati og forståelsesrejer. Dyreven og min bare. LOOL Sådan forholder det sig med 90 % af disse såkaldte dyrevenner, specielt de som konstant taler om det.

Hvis dyrene kunne tale, ville man høre: "Kors i røven, hvor er du snotdum og hvor er jeg træt af dig og dit latterlige pyllenyllesprog, men din mad er sgu OK

Accepteret svar
Fra : missjosephine
Modtaget 220 point
Dato : 30-12-07 01:41

--------------------------------------------------------------------------------
ja...det har jeg gjort i mange år med mine katte dette råd....et skab elelr hvad de nu ka li at opholde sig i eller under....musoik på stereoen og lys.....ikke noget med mørke.....
jeg har altid bare tændt for radioen hvis ikke je ghar været hjemme...
hermede hvor je gbor nu er je gda heldigvis forskånet for al den larm af skud og krudt...idag er det blevet den 30 og je ghar ikke hørt en eneste fyrværkeriknald....nul....dejligt at være foruden den larm som je goplevede på nørrebro...
er træt så undkyld fejl....skal i seng med misssen og opog forberede nytårsaften til min skønne dejlige smukke nye italienske ven der kommer med nyfangede foreller,friske trøfler fra skoven omkring Modena...og spumante i morgen eftermiddag..så skal mis og mig spise lækker frisk fisk og bistecca fiorentina...med rødvin ....skøøøønt at bo i italien....
godt nytår fra miss josephine og hendes mor.ciaoooooooooooo

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-12-07 02:02

--------------------------------------------------------------------------------
nå, fik du så luft Klumme?

- hvis mine misser kunne læse, ville de ikke GIDE at læse sådan en gang brok som det du lige fik liret af

Dyr kan altså ikke LADE SOM OM! Det burde du vide

Men godt nytår til dig alligevel

natnat
fra Dorthe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-12-07 02:03

--------------------------------------------------------------------------------
nå, fik du så luft Klumme?

- hvis mine misser kunne læse, ville de ikke GIDE at læse sådan en gang brok som det du lige fik liret af

Dyr kan altså ikke LADE SOM OM! Det burde du vide

Men godt nytår til dig alligevel

natnat
fra Dorthe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-12-07 02:07

--------------------------------------------------------------------------------
vil i ha den en gang mere?....naaah..to gange er sikkert nok, ikk?

aner ikke hvadd er skete og pænt undskyld

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-12-07 02:10

--------------------------------------------------------------------------------
Troede / tro jeg SÅ en KLUMME ??????????????????
Sprry, hvor bor / <<<<<<<<<<<<<<<<<<<BOT har du hjemme
-----------------------------

Citat
Hykler...

Den eneste grund til at du kan li den skide kat er, at den kan li dig. Og katten lader som om den kan li dig fordi du federden med sympati og forståelsesrejer. Dyreven og min bare. LOOL Sådan forholder det sig med 90 % af disse såkaldte dyrevenner, specielt de som konstant taler om det.

Hvis dyrene kunne tale, ville man høre: "Kors i røven, hvor er du snotdum og hvor er jeg træt af dig og dit latterlige pyllenyllesprog, men din mad er sgu OK

UOSSSSSSSSSSSSSSSS
jeg så rigtigt_______og det ER IKKE DIG____________
jeg har ondt i RÆVEB AF.
Men alle dwe DYR der komer og gerne VILLE PISSE OP DIG:

At du er mindre bemidlet/ sovialBUMS ________
hvad rager det mig og min /e råd ? / kat dog dig
Boede du hvor ?????? bor_ fik du en kugle OG LEGE MED
du er vel for LILLE tll at parre dig med // you name It

Uhyggeligt du er tilstee enddnu____

ABER

SIEG HEIL

Kom oh tag mig__________________ tvivler på du kender mig

ELLER HAR EN SKIDE MØJKAT_________så boos offfffffffffff

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 30-12-07 02:11

--------------------------------------------------------------------------------
nå men dumme klumme kan kun brumme og brokke sig iog være uforskammet over for alt og alle...han e rjo hver eneste tråd herinde..og har åbentbart ikke nadet at foretage sig end at finde spørgsmål han kan svine til....gid alle herinde ville sortliste ham så vi kunneblive fri for en sådan en kæmpesjover....katte er kloge søde dejlige og venlige dyr...sødere og venligere en mennesker....og de stoler åp en og man kan stole på dem....min kan man ihvertfald...hun er meget klog....som så mange andre dejlige katte....klumme brumme ..gå udenfor og træk vejret istedet for at spilde din tid på alt dit lort......
msj.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-12-07 02:42

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
katte er kloge søde dejlige og venlige dyr...sødere og venligere en mennesker....og de stoler åp en og man kan stole på dem

IKKE hvis den har mødt EN SOM KLAMME______________
Så er katten SGU dum og går sin EGEN VEJ

Citat
Den eneste grund til at du kan li den skide kat er, at den kan li dig

DER TAGER selv DU fejl_________________________________________________
kune aldrig drømme om at have et / 1 dyr / menneske
derr IKKE kunne lide mig_____________

Men fuck da endelig bidere klumme____jeg kan TAGE MOSTEN
KAN/ du______tvivler
Og jeg ser ikke dine komentarer, REALLLITY WOW
skiller mig og mennesker/ klamme.

Fiorstår STADIF ikke du broller di g herrinde

Skal der bollerr på HAa fuk di_kan det osse

SORRY til ANDRE____________ men på 1 pis punkt fukker jeh dig KLLAAMME

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-12-07 02:48

--------------------------------------------------------------------------------
Troede / tro jeg SÅ en KLUMME ??????????????????
Sprry, hvor bor / <<<<<<<<<<<<<<<<<<<BOT har du hjemme
-----------------------------

Citat
Hykler...

Den eneste grund til at du kan li den skide kat er, at den kan li dig. Og katten lader som om den kan li dig fordi du federden med sympati og forståelsesrejer. Dyreven og min bare. LOOL Sådan forholder det sig med 90 % af disse såkaldte dyrevenner, specielt de som konstant taler om det.

Hvis dyrene kunne tale, ville man høre: "Kors i røven, hvor er du snotdum og hvor er jeg træt af dig og dit latterlige pyllenyllesprog, men din mad er sgu OK

UOSSSSSSSSSSSSSSSS
jeg så rigtigt_______og det ER IKKE DIG____________
jeg har ondt i RÆVEB AF.
Men alle dwe DYR der komer og gerne VILLE PISSE OP DIG:

At du er mindre bemidlet/ sovialBUMS ________
hvad rager det mig og min /e råd ? / kat dog dig
Boede du hvor ?????? bor_ fik du en kugle OG LEGE MED
du er vel for LILLE tll at parre dig med // you name It

Uhyggeligt du er tilstee enddnu____

ABER

SIEG HEIL

Kom oh tag mig__________________ tvivler på du kender mig

ELLER HAR EN SKIDE MØJKAT_________så boos offfffffffffff

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-12-07 02:50

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Dette er hverken Smalltalk eller Tip, men jeg har i utvedtydige vendinger fortalt Ozzy und Ziggy at det eneste de bør frygte er, sovemedicin i drikkeskålen og derefter en tur i kummefryseren, Det har hærdet dem så meget, at de kan sidde i vindueskarmen og nyde såvel kanonslag som multi-batterier fra Thansen...ja endog en bordbombe med letpåklædte kvinder ......

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-12-07 03:11

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.youtube.com/results?s
http://ziggy-search-downloads.kohit.net/_/earch_query=ziggy

Godkendelse af svar
Fra : disken_69

Dato : 30-12-07 03:14

--------------------------------------------------------------------------------
Tak for svaret missjosephine.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-12-07 03:16

--------------------------------------------------------------------------------
VILLE øsnske kattwn kkunne lææsee
Allle abdre

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-12-07 03:31

--------------------------------------------------------------------------------
Vil.du

Jeg skrev 90 % / 10 % = 100 %.

Godt nytår til dig osse.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-12-07 03:38

--------------------------------------------------------------------------------
Disken = Fordrukken Idiot
Den fedtede frue missjosephine= Klam Idiot

------------------------------
citat slut

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 01-01-08 20:14

Citat
ja...det har jeg gjort i mange år med mine katte dette råd....et skab elelr hvad de nu ka li at opholde sig i eller under....musoik på stereoen og lys.....ikke noget med mørke.....
jeg har altid bare tændt for radioen hvis ikke je ghar været hjemme...
hermede hvor je gbor nu er je gda heldigvis forskånet for al den larm af skud og krudt...idag er det blevet den 30 og je ghar ikke hørt en eneste fyrværkeriknald....nul....dejligt at være foruden den larm som je goplevede på nørrebro...
er træt så undkyld fejl....skal i seng med misssen og opog forberede nytårsaften til min skønne dejlige smukke nye italienske ven der kommer med nyfangede foreller,friske trøfler fra skoven omkring Modena...og spumante i morgen eftermiddag..så skal mis og mig spise lækker frisk fisk og bistecca fiorentina...med rødvin ....skøøøønt at bo i italien....
godt nytår fra miss josephine og hendes mor.ciaoooooooooooo

LOL_ for LIDT ØL.
Men kan da lige nævne at det faktisk virker.

MEN om lille klumme ikke ? havde venner eller andet at snakke/ '¨'
fyre pis af på !!!!! i går, eller han sidder bag tremmer for gade u orden I DAG.
Stakkels menneske = klumme altså.

Mennesker KAN snakke og ANDET.
Dyr ? MÅ NØJES MED DERES HERRE/ FRUE

Kunne du ikke tage det som ET //// 1 godt RÅD til dyrevenner.
LOL_

Godkendelse af svar
Fra : klumme-disk

Dato : 01-01-08 20:19

Tak for svaret MissBe.
Havde ventet at HORE fra klamme //// MEN bevares, han
stavede som jeg plejer at skrive________
Godt Nytår____