/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Kirk Dialog II?
Fra : propan
Vist : 5911 gange
20 point
Dato : 25-09-01 11:42

Hvordan betjener jeg en kirk dialog II telefonsvarer, eller hvor kan jeg evt. finde en manual?

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 14-07-02 06:08

Hvis spørgsmålet er løst må du gerne være sød at lukke dette ??

Kommentar
Fra : LeifMadsen

Dato : 01-08-02 07:41

Jeg har en vejledning til en kirk dialog II

som en pdf fil men jeg kan ikke vedhefte den her send mig en mail på lm@ementor.dk

mvh
Leif

Kommentar
Fra : albertovalladares

Dato : 21-01-03 22:10

Kan desværre ikke indlæse pdf filer

Kommentar
Fra : LeifMadsen

Dato : 21-01-03 23:16

Du kan læse pdf filer med programmet acrobat reader som du kan downloade flere steder evt. på:
http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

Kommentar
Fra : LeifMadsen

Dato : 21-01-03 23:16

Du kan læse pdf filer med programmet acrobat reader som du kan downloade flere steder evt. på:
http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

Kommentar
Fra : LeifMadsen

Dato : 21-01-03 23:17

Du kan læse pdf filer med programmet acrobat reader som du kan downloade flere steder evt. på:
http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

Kommentar
Fra : albertovalladares

Dato : 23-01-03 09:07

Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : sixten

Dato : 25-02-03 10:06

Downloade fra kirk. Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : assa

Dato : 26-04-03 17:05

Tusen takk for hjelpen. Jeg fant her den brukermanualen jeg behøvde. Igjen takk for hjelpen.

Kommentar
Fra : zili

Dato : 01-09-03 22:30

Sorry I don't understand your language and my english is bad...
Can you tell me if I can find the manual in english (or better, in french..)?
Many thanks