/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Photoshop 7.0 på vista 64-bit?
Fra : alexsh
Vist : 748 gange
20 point
Dato : 25-12-07 16:29

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor jeg ikke kan køre mit gamle photoshop på mit nye windows vista?...

Det er en 32-bit version photoshop, men man må da kunne få det ind på en eller anden måde??

Håber der er nogen der kan hjælpe

(på forhånd tak)

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 25-12-07 16:34

Det tror jeg ikke du kan, - du skal have en nyere udgave Photoshop til Vista.
Det er bl.a. derfor vi er mange som ikke vil have VISTA, - for så er vi også nødt til at opgradere alle vore gamle gode programmer, - og det koster.
Ammitz

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 25-12-07 17:08

jamen der må der være en mådet at snyde systemet på..?..

Accepteret svar
Fra : sonnic

Modtaget 20 point
Dato : 25-12-07 17:24

Det er som Ammitz skriver "du skal have en nyere udgave Photoshop til Vista".
Problemet er bare at den er ikke kommet på markedet indnu, og kommer måske ikke foreløbig,
Vista er et helt nyt operativsystem med mange gode tiltag, men der er desværre mange programmer såsom regnskab, cad, banking og adobe mm. der ikke kan kører under dette system.
Håb på at Windows får fingeren ud af ..... og får opgateringer klar til Vista, så flere programmer kan kører under systemet..

Hilsen Villy

Godkendelse af svar
Fra : alexsh

Dato : 25-12-07 17:34

Tak for svaret sonnic.

ikke det svar jeg håbede på, men er bange for du har ret.. :P