/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Suzuki DM50 - Bremser
Fra : patrickfridal
Vist : 1227 gange
100 point
Dato : 20-12-07 17:45

Hej.

Leder efter en side med reservedele til en Suzuki DM50.
Det jeg mest leder efter er bremsekabel og bremsebakker.

Har ledt på alle tænkelige sider men kan intet finde.
Ikke engang Tante Hansen kan hjælpe mig her.

Nogen der ved hvor der findes nogen form for bremser til sådan et bæst?

Kommentar
Fra : lordfs1nelson

Dato : 20-12-07 20:10
Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 20-12-07 20:26

Ja, men ingen bremsebakker som er det jeg mangler

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 20-12-07 20:33

Puha har lige kigget alle siderne igennem og fundet under forhjul at der er bremsebakker men der står ikke lige umiddelbart noget om, om de passer bag til.

Lader lige emnet stå åbent lidt længere for at se om nogen har nogle gode sider de vil af med, men ellers tror jeg bare jeg lukker den i morgen, også bliver dit svar accepteret lordfs1nelson

Accepteret svar
Fra : lordfs1nelson

Modtaget 100 point
Dato : 20-12-07 21:55

Hvis du går ind under bremseplade bag og klikker på info og dernæst klikker på vis tegning kan du se bremsebakkerne i bag og de har samme varenummer som dem i for

Godkendelse af svar
Fra : patrickfridal

Dato : 20-12-07 21:56

Tak for svaret lordfs1nelson.

Så langt havde jeg ikke tænkt

Fornemt, jeg bukker og takker.

Kan bare ikke forstå at thansen ikke smider den under baghjul også så slet ikke kan være i tvivl.

God jul

Kommentar
Fra : lordfs1nelson

Dato : 20-12-07 22:01

Selv tak og god jul