/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Hvad ville du gøre?
Fra : Kit1986
Vist : 1118 gange
20 point
Dato : 20-12-07 10:45

Hvis din kæreste var enormt meget imod di så porno, ville du så stoppe? .. Eller ville du sige du stoppede, også alligevel se det når kæresten ikke var hjemme??

Hvorfor er det fyre ser så meget porno??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-07 10:52

Fruentimmer har to muligheder, strippe for manden
eller lade ham se porno.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 20-12-07 10:54

Hver sine lyster, hvad med at give kæresten en begrundelse for hvorfor han skulle stoppe - og måske spørge hvorfor han så alt den porno ??

Kommentar
Fra : Kit1986

Dato : 20-12-07 10:57

I ikke spor søde.. Gg

I skulle jo bare sige ya eller nej også hvorfor fyre gennerelt ser porno..

Han ser det når jeg ikke er hjemme, i starten var det fordi jeg ikke var med på alt det i hans film.. Men det er jeg nu, og han ser det stadig.. ligeså meget.. Så nu tror jeg at jeg ikke er god nok.. men det siger han jeg er.. Også ser han porno.. Gg

Grunden.. Fordi jeg ikke har det godt med det.. Føler jeg ska leve op til det.. For det skal jeg.. det ved jeg, det har han sagt..

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 20-12-07 11:01

Citat
Føler jeg ska leve op til det.. For det skal jeg.. det ved jeg, det har han sagt..

UD MED HAM, han respekterer dig ikke
Citat
Fordi jeg ikke har det godt med det..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-07 11:10

Du ku evt også se det sammen med ham og evt. hente lidt inspiration ,være opmærksom på hvad der specielt tænder ham og hvis han så stadig vil se på det i stedet for at gører det sammen med dig Jaaae så er der nok ikke andet end sparket som vi jo nemt ka' sidde her og sige da vi jo ikke har føelserne i klemme
Med en forhåbentlig hurtig afklaring
God jul fra mig Suno
Ps som en engang sagde til mig der er ikke kun en spand fuld men et helt land fuld af potientelle kærester

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-12-07 11:12

Du skal ikke leve op til aktørerne i pornofilm.

Hvis han mener det, så drop ham.

Han er svagt begavet hvis han ikke kan se at den forestilling er i et uvirkeligt univers.

Mennesker kan have mange seksuelle tilbøjeligheder, og der er mere naturligt end mange tror,
men det er åndsvagt at skulle efterabe filmens verden.

Det er ligeså dumt, som at tro man skal dræbe fordi man har set krigsfilm.

Der er ikke noget galt i at se pornofilm, hvis man er intilligent nok til at skille det fra virkeligheden.

Der er også mange som får en vis tilfredsstillelse ved at se forskellige slags film, hvor porno bare er en af dem.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-07 11:18

Ups svarede ikke helt

Jeg elsker da at se en dejlig kvindekrop med frodige bryster feks. og også en med små bryster eller stor lige til at ta på numse Uha Men kan skam da også få nok og vil meget helre nyde det i virkeligheden og det er jo en dyrisk lyst vi mænd er udstyret med fra naturens side så vi har lyst til at formerer os noget med endofinerne har læst et sted at kvinder er i stand til at frembringe selv samme endofiner men at det merer sker i form af Stor shopping såe ved ikke om det måske også er der lidt af problemet ligger begravet

Mvh sune

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 20-12-07 11:29

Kan han selv leve op til præstationerne i filmene? Er det ikke noget med tre kvarter pr. gang? Og syv gange i løbet af natten? Bare forlang han lever op til det i ser på filmene

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 20-12-07 11:32

Hvorfor mænd ser porno?

Den bedste forklaring kommer altid for ens egene efaringer så her for du min:

Jeg er en mand og ja jeg ser porno, jeg har en dejlig kæreste og sexen er ikke noget problem vi har sex gerne 2 gange når vi er sammen og vi er sammen rimelig tit, men selv om jeg har fået sex 2 gange på samme dag og hun så tager hjem senere kan jeg da finde på at se lidt porno afligevel, ikke fordi at jeg ikke blev tændt ved sexen men fordi jeg har løst til det og jeg kan lide det.

Hvad jeg bruger pornoen til er ikke at samligne mit eget sex liv, men at få ider og tja det er jo altid dejligt at se en nøgen kvinde men kvinderne skal huske at det er ikke en slags utroskab det er en film og ikke virkelighed. Men det hænder jo nogle gange at mænd ikke kan tagew afstand for pornoen og syndtes pluselig at deres eget sex liv er kedeligt fordi kvinden ikke vil gøre som i filmen, men vis det er sådan din kæreste er så skulle du måske snakke med ham og høre hvordan det er han har det med jeres sexliv, du skal ikke begynde at tro du skal leve op til de film og du ikke er god nok, vis han vil have du skal leve op tli en top trænet blond med en G skål så er det ham der er noget galt med.

Snak med ham og hør om han kan tage afstand for pornoen og hør ham hvorfor han ser det, om det er fordi han for ider eller hvad grunden nu er.

Håber du kan bruge det

Mvh
Octon

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 20-12-07 11:34

nåe ja svaret på dit spørgsmål - Nej jeg ville ikke se porno hvis kæresten havde noget imod det. Jeg tror ikke voksne mænd ser så meget porno, det er vist er pubertetsfænomen?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-12-07 11:46

Du skal ikke leve op til det de gør på film og billeder. Du SKAL være din egen og du skal sige STOP, når det evt. går for vidt. Kan han ikke acceptere det, må han jo smutte. Der er en ny lige rundt om hjørnet.

Jeg kigger da også på billeder på nettet, men jeg er dog så voksen, at jeg ikke forventer min kone lever op til det de gør der, ligesom en siger herinde, at manden sjældent kan leve op til mændenes præstationer i film osv. Som jo netop er film, hvor alt er klippet sammen så det ser tidsmæssigt længere ud.

Jeg tror ikke du får noget ud af at nægte ham at se på det, men fortæl ham at det såre dig, og om han ikke vil nøjes med at se det når du ikke er hjemme, ligesom han heller ikke skal forvente du vil gøre det de gør på film.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 20-12-07 12:31

nogle mænd ser porno.. fordi de kan li det.. andre ser science fiction fordi de kan li det..

Personligt ville jeg være ligeglad... hvis han ikke nyder sex med dig som den du er, så må han jo finde andre græsgange

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-07 12:38

Man kan jo kalde det supplerendeindspirerendeudvidendeoplysendeforatkunneglædekvindenmereideterotiskesamliv.
Er det ikke tydeligt nok?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-07 12:46

Vi er jo nogle mænd der efter - jen to tre - er færdige
og snorker inden konen har opdaget begyndelsen i
legen.
En film af den rette støbning/hårdhedsgrad kunne måske
lære ham noget.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-12-07 16:08

Det er nemlig rigtig Valde...guldkornene vælter ud

Citat
Kan han selv leve op til præstationerne i filmene? Er det ikke noget med tre kvarter pr. gang? Og syv gange i løbet af natten? Bare forlang han lever op til det i ser på filmene

Du mener, at hvis han kan, så skal hun osse både kunne og have lyst. Gud fader i skuret for en argumentation

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-12-07 17:01

Der findes to slags mænd......dem der ser porno og dem der ikke vil indrømme de ser porno

Og så er der selvfølgelig forskel på hvor meget og hvor ofte de ser på det.

Derfor er det også meget dumt, at tro at man kan forbyde en mand at kigge på porno, og at han overholder det.

"Eller ville du sige du stoppede, også alligevel se det når kæresten ikke var hjemme??"

Det er dumt at skulle gøre sådan noget i det skjulte.

Jeg synes ikke der er grund til at forbyde nogen at se porno.........hvis altså det ikke bliver "for meget", så det går ud over parforholdet eller det ligefrem bliver en besættelse for fyren, at sidde og glo på det døgnet rundt.........du kan faktisk blive afhængig af det, og så er det et problem.

Mange piger er så meget imod det, fordi de tror, at det er fordi fyren ikke synes de er gode nok, eller fordi de selv føler de ikke slår til......men det er jo ikek fyrens problem, men hendes eget

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 20-12-07 17:22

Citat
Så nu tror jeg at jeg ikke er god nok

At han ser porno har intet med dig at gøre, han ved godt at det han ser på porno filmene ikke har noget med virkeligheden at gøre.

Du giver ham vel også lov til at se kærlighedsfilm selv om han allerede har en kæreste?

Mænd ser porno af ca. samme grunde som vi ser voldsfilm, kærlighedsfilm og komedier. Fordi det er sjovt, dækker et eller andet behov.

Jeg kan ikke se at du skulle have nogen ret til at forbyde ham at se porno.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-12-07 17:53

Porno er vist nærmest for mænd, hvad kærlighedsfilm er for kvinder.

Han kan se og se, men inderst inde ved han godt, at det ikke har noget med virkeligheden at gøre.

Sådan har DU det vel også med romantiske film, ikke Kit 1986? Vi kan græde af rørelse, når helten gætter sin kvindes tanker og bare er svaret på alle hendes drømme, "og de levede lykkeligt.."
Men vi elsker jo ikke vores egen kæreste af kød og blod mindre af DEN grund. Vi kan sukke lidt og sige: "hvis bare han var lidt mere filmheltagtig..." -men vi elsker han da ikke mindre på grund af en kærlighedsfilm..

Måske skulle I lave en aftale om at skiftes til at bestemme hvad I skal se sammen? Så vælger DU en film med en romantisk drømmefilmhelt og HAN vælger en pornofilm.

Det kan fortælle jer begge to lidt om, hvad den anden ønsker. Og det er jo ikke så ringe endda.

Måske får HAN lyst til at blive mere romantisk og lydhør. Og DU lærer noget om hvad HAN har lyst til i sengen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-12-07 09:21

For resten har jeg også læst at at 90 procent af menneskerne på jorden der ornanerer og så er der 9 procent der er fulde af løgn og en procent der enten ikke kan el andet

Rigtig god og afstressende jul her 3 dage før ham ders død
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 09:42

Sunowich for hel.... Hvis det er ham tømreren du mener, så døde han ikke den dag, men blev født. Du skal vist lige ha din almene viden opdateret

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 21-12-07 09:49

spørg ham dog om "kalorius" kan leve op til den størrelse der er i de pornofilm........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 09:52

Tilde......Nu bruger du samme argumentationsteknik som geniet Valde. Hvad nu hvis manden kan leve op til det? Så skal hun føje sig....lyst eller ej

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 21-12-07 09:59

nej klumme.. jeg hentyder til størrelsen...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 10:03

Ja du kære. Det ved jeg, men du siger at hun skal spørge sin kæreste om han kan leve op til en møbelbanker af den størrelse, som anvendes i pornofilm. Det er for det første et lidt underligt sp, fordi hun må jo antages at have set den i fri dressur flere gange, men for det andet..... hvis han altså kan levere sådan en på 11 cm......over gulvet hvad så??? Skal hun så føje ham eller hvad??

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-12-07 10:09

Sunowich> HAHAHAHAHAHAHA.... Du skal vist konfirmeres igen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 10:10

Konfirmeres igen LOOL Han er blacklistet hod præsten

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 21-12-07 10:10

næ.. jeg ville ikke, men det tror jeg nu næppe han kan.. det er vist de færreste der kan det.. det er vel op til hende om hun har lyst eller ej og kan han ikke forstå et nej, så må han bare ud.. så kan han da se alt det porno han lyster... Personligt har jeg ikke noget imod at kæresten ser porno, men jeg skal sgu ikke lastes for de lyster.. så må han bruge Silvan metoden..

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 21-12-07 10:12

og hvor blev spørger af???????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 10:18

Fatter nada af hvad du mener LOOL men ski med det.

Porno er i mine øjne enten inspiration eller substitution, og det kan så være godt eller skidt. Personlig ville jeg nok sikre mig, at min kæreste brugte det som inspiration, hvis hun gloede på de film, og det var substitutions kiggeri måtte vi have en samtale og gøre noget ved det. Under alle omstændigheder, skal man ikke acceptere noget som helst, som er een imod.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 10:19

Spørger???? Hun ser vel pornofilm LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 10:21

Øhhh.... Silvanmetoden???? Hvad er det??

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 21-12-07 10:21

fatter du ikke hvad jeg skriver klumme???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 10:22

NAJJJJ DU taler kvindsk

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 21-12-07 10:24

Silvanmetoden... GØR DET SELV METODEN.. Er Silvan måske ikke for gør det selv mennesker... NÅ

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 21-12-07 10:33

ikke kvindsk.. JYDSK

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 10:37

Kvinskjysk LOOL

Silvan....Jammen jammen, hvis vi snakker møbelbankerstørrelser, så må det jo være XL metoden hihihihi

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 21-12-07 10:41

nå ja.. så XL.. LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 10:43

(Uartig smiley)

Kommentar
Fra : Kit1986

Dato : 21-12-07 11:39

Er lige her.. Ser ikke porno

Han vil gerne have jeg lever op til det i hans pornofilm.. Det er altså ikke heeelt blide film.. Mener.. Det er kvælning i han pik lussinger, Ydmyges, "Blive brugt", overgivelse 100% til ham, Blive bollet i røven, og kyles rundt, Bindes, og få kæmpe ting op i sig...

Det irretere mig jeg ikk tilfredsstiller ham nok, at jeg ikke kan.. Men at han bliver nød til at se porno.. For som han siger "Så ska han jo ha det et eller andet sted, ellers blev han jo nød til at være utro.." -Vi har været sammen i 2 år.. Her den 12 december..

Jeg kan da godt leve op til nogle af tingene, men sku ikk det hele! .. Shit..

Vi er så perfekte på alle andre områder.. Men, jeg hader hans porno.. Han bliver selv pisse jaloux hvis jeg ser på en fyr i bar overkrop.. Så ska jeg høre for det i laaang tid.. Han sidder sku da og glor på nogle små piger..

Så engang på hans computer at han havde gloet på det, en halv time efter jeg var gået.. Så kom jeg tilbage og gik så gik der en halv time igen.. Han har omkring 5000 film, kan ikk lade vær med at tænke på om han så sidder og bladre lortet igennem.. "det har jeg lyst til, ikk det.. Det"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 11:43

Kit.....

Uanset hvad andre siger om normalitet og hvad ved jeg, så har jeg bare ET råd til dig....Se at få ham kylet ud eller flyt. Han er mild sagt syg i hovedet, og det kan du ikke rette op på.

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 11:51

Citat
Han er mild sagt syg i hovedet

Vel talt ud med idioten, og bare at han truer dig med: så må han jo bare være dig utro

Det er afpresselse og nedgørene, han prøver at undertrykke dig, Ud med paden det her er set for mange gange, vis du ikke kommer væk og giver efter bliver det vilder og vilder og mere sygt til sidst bliver det så fucked at du ikke kan komme ud af det.

Gå fra ham eller skyd ham og gør verden en tjenneste.

P.s
Hader undertrykkelse af de her grader det er på gransen til phyco.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 11:59

Du holder måske af ham nu, men den smerte du vil føle ved at forlade ham eller smide ham ud, er intet imod det du kommer til at lide, hvis I blir sammen.

I øvrigt vil han jo osse skide dig et stykke. Du er blot praktisk at have ved hånden, når han lige skal afprøve sine syge fantasier. Han har jo utvetydigt sagt, at enten ser han porno som det passer ham eller osse går han til en anden. Så du ligger ikke på 1. pladsen alligevel. Hvorfor nøjes med mindre end 1. pladsen. UD af kiosken med ham..... jo før jo bedre

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 21-12-07 12:17

Kit1986, ud fra din sidste mail skal du enten sætte foden ned og sige STOP, ellers skal han ud.

Det er dig der er den voksne her når du siger fra. Hvor han der imod er jaloux og truer med at være utro, hvis han ikke får det han vil ha´. Er det hans krav for at få det sex han vil ha, så må han ud.!!! Man stiller ikke den slags krav i et forhold, hvor man som udgangs er to ligeværdige personer/individer.

Forholdet skal fungere både i og uden for soveværelset. Og det gør det ikke hos jer.!!!

Ingen anden person er værd at gå på den slags kompromisser med. Ud og find dig en fornuftig mand, og lad ham her klovnen være en erfaring du så har fået i livet.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 21-12-07 12:56

Øhhhh.. hvis du ikke er med på de ting han gør.. så er det vel nærmest voldtægt??????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-12-07 13:03

Måske lidt off topic, men så I udsendelsen forleden aften på TV2, tror jeg? – som handlede om kvinder der lærer at underkaster sig deres mænd?!

Yiiiiks jeg var ved at brække mig. Kvinderne i udsendelsen havde læst bogen "Surrendered Wives" af forfatteren Laura Doyle, og efterfølgende tilmeldt sig et kursus, som lugtede langt væk af, man som en underkastet kvinde er meget mere attraktiv hos sin mand, end hvis man ikke lader sig underkaste. Og mændende som var de dominerende, viste sig at opnå højere status på deres job, fordi de følte sig meget mere som mænd pga den skarpe rollefordeling i hjemmet...

Desværre så jeg ikke udsendelsen fra start, men jeg er målløs over, at kvinder anno 2007 tilmelder sig kurser, hvor de (set med mine øjne) lader sig trække så meget rundt i næsen, falder på halen over en hjernedød forfatter, der mener manden er skabt til at være føre hanner, og anser kærlighed som værende bestående af mandlig dominans og kvindelig underkastelse.. Laura Doyle (skøre kvindemenneske) er en Carl-Mar Møller i forklædning..

Tænk sig – man så en familie kørende i bil (med børnene siddende på bagsædet) – og kvinden foran med BIND FOR ØJNENE, fordi hun skulle lære ikke at blande sig i mandens kørsel!!!

Totalt langt ude..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 13:07

Lige dette
Citat
og kvinden foran med BIND FOR ØJNENE, fordi hun skulle lære ikke at blande sig i mandens kørsel!!!

synes jeg er helt i orden LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 13:07

Hun skal altså osse ha gaffa tape på munden

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-12-07 13:10

Jeg kan så oplyse dig, Klumme - at lige det med ikke at måtte dirigere i bilen, var det ENESTE PUNKT, hvor det glippede for denne kvinde at underkaste sig..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-12-07 13:15

Ved nærmere eftertanke, har jeg valgt at tolke udsendelsen ud fra at den er engelsk.

Rigtig mange englændere har en absurd og underlig tilgang til det med familieliv. I generationer er drenge vokset op på den lokale pub, som jo er dømt til at give problemer på sigt.

Jeg begriber ikke, at engelske kvinder acceptererer deres mand juleaftensdag drikker sig i hegnet til kl. 16.00 hvor pubben lukker, for at vakle hjem til konen og spise julemiddagen.

God jul siger jeg bare.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 13:20

Ja det tror jeg på...... Derfor foreslog jeg osse Gaffa LOOL og evt håndjern

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-12-07 15:13

Kit, gider du lige skære ud i pap for mig HVILKE "andre områder" I er så perfekte på????
Hvad mener du helt præcis?
Hvad har I helt præcis sammen?

Det lyder IKKE godt, hvis han vil have dig til at gøre ting, som du ikke bryder dig om. Så SKAL du sige NEJ!!! For ellers ødelægger DU alt det "perfekte" ved jeres forhold.

Pornoen kan være en inspiration og viden for dig, hvis og når I ellers har det rigtig godt med god respekt og med masser af ømhed og kærlighed for hinanden. Så KAN der være plads til at eksperimentere med sex. Men det skal komme frivilligt. Fra dig.

Hvis I har ømhed, nærhed og kærlighed i jeres forhold, -og hvis I ønsker det bedste for hinanden, --så kan du også forklare ham hvad du ikke vil være med til.

Hvis manden har børneporno på sin computer, så UD med ham!!!!! DET er ikke bare ulovligt, men også totalt psykopatisk!! Og det er SÅ ondt og skadeligt overfor de børn det går ud over.

Hvordan holdt I jeres to-årsdag? Med en pornofilm?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-12-07 15:48

Ja nu er der sku da ikke noget at være i tvivl om Han er jo extremt syg i sit abnormale univers, med efter din udtaelse pædofile tilbøjeligheder. Han burde jo inlægges. Som andre har sagt her ,hvad er det så lige i egentlig har sammen ?? Næ du ud til højre med ham Der kan han måske finde en anden sygelig at dele sine lyster med.

Ang. min lille fejl om ham der tømren Så ups da mente jo han føsda og ganske rigtigt der er noget med blacklistning men for min regning Er faktisk ikke konfirmert i kirke som jeg er meldt ud af og har været i mange år.

god jul og så videre

Sunowich

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 16:04

Hedning

Kommentar
Fra : Kit1986

Dato : 21-12-07 17:24

Han har ikk børneporno.. Med små piger mente jeg 40 kg...

Kommentar
Fra : Kit1986

Dato : 21-12-07 17:32

Han er kærlig og der er massere af ømhed.. Han respektere mig, høre mig, og alt det han nu skal.. Han kan græde, siger hvis der er noget galt.. Vi snakker kanont godt sammen, vi er hinandens bedste venner..

Men når det kommer til sex, ændre han sig..
Jeg kan da godt gå med til at bli bundet og alt det der.. Men min røv, for fanden.. og det han tænder på.. Der passer vi åbenbart bare ikke sammen.. Måske fordi jeg er blevet stædig, eller syntes det går lidt for hurtigt.. Jeg siger nej.. Jeg siger næsten kun nej.. Tror efterhånden det er det ord jeg bruger mest i mit ordforråd.. Det er fint han vil prøve en masse osv.. Men alt det her, har han prøvet.. For mange år siden.. Jeg hader bare hans porno.. Plejer ikke at have noget imod det.. Jeg sagde engang jeg ville skride hvis ikke han slettede det.. Det var entet det, eller mig.. Han valgte pornoen.. Nok fordi jeg sagde han skulle vælge.. Jeg skred.. 4 dage senere kom han stor grædende og ville have mig tilbage.. Jeg gik med til at afprøve nogle af tingene.. Men nu stiller han flere "krav".. Ska li siges han er 24, jeg er 21.. Som i kan se :D

Men, så burde det ikke være os to? -Jeg burde gå??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-12-07 17:37

Jeg fornemmer du er i tvivl, men dine 3 sidste ord er de rigtige. Og køb ikke hans tårer efterfølgende. Selvfølgelig er han ked af det, men det er IKKE dit problem.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-12-07 17:42

Ja.

Det duer ikke, det der. Han HAR fået en chance til.
At han kommer storgrædende og vil have dig tilbage, -------og han så FORTSÆTTER????????? Det tyder på noget der ligner det, man i gamle dage kalder for psykopati...

mnmnm... jeg læser lige tilbage...

Citat
Det irretere mig jeg ikk tilfredsstiller ham nok, at jeg ikke kan.. Men at han bliver nød til at se porno.. For som han siger "Så ska han jo ha det et eller andet sted, ellers blev han jo nød til at være utro.." -Vi har været sammen i 2 år.. Her den 12 december..

Det lyder som om du synes, at det er DIN!!! skyld, at jeres sexliv ikke fungerer...
Den virkning har psykopater tit på deres partner...
SE AT KOMME VÆK! mens du kan.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-12-07 19:47

Problemet er ikke at han ser porno eller drømmer om "kincky" sex, men at han ikke respekterer dig og dine grænser.

Det eneste du kan gøre at at melde klart ud om hvor dine grænser er, og kan han ikke acceptere dem må han ud af røret.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 20 point
Dato : 21-12-07 22:04

Citat
Han vil gerne have jeg lever op til det i hans pornofilm.. Det er altså ikke heeelt blide film.. Mener.. Det er kvælning i han pik lussinger, Ydmyges, "Blive brugt", overgivelse 100% til ham, Blive bollet i røven, og kyles rundt, Bindes, og få kæmpe ting op i sig...

Så er problemet jo ikke bare, at han ser porno, men at han har helt forkerte indstillinger til, hvordan jeres sexliv bør være.

Det skal sgu ikke være sådan, at du skal lade dig presse til at gøre noget du ikke bryder dig om........og næste gang siger du fra......og holder fast i det, og hvis han så turer frem med, at så må han finde det et andet sted....så er det du stirrer koldt på ham, så sjoveren krymper til rosinstørrelse.....og siger OKAY POMFRIT....smut du bare, hellere i går end i dag.........nej, ved nærmere eftertanke, du bør ikke vente til næste gang, du bør sige til ham med det samme hvor dine grænser går....og næste gang han forsøger at presse dig, så er det slut.

Til H....... med, at du mener at resten af forholdet er okay, det bliver det ikke ved med at være på de betingelser der.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-12-07 10:10

Håber du finder en løsning Jeg har kun at tilføje God jul Og et lykkebringende Nytår med en fyr som accepterer dig som du er med dine grænser
Mvh Sunowich

Kommentar
Fra : Kit1986

Dato : 22-12-07 12:40

tak for alle jeres råd.. Har noget a tænke over..

God jul til alle.. Og et herre godt nytår.. :)

Godkendelse af svar
Fra : Kit1986

Dato : 22-12-07 12:41

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-12-07 15:13

...God jul til dig også, Kit. ..håber det bedste for dig...

Kommentar
Fra : Rosalill

Dato : 03-04-08 20:17

Der er forskel på virkelighed og fantasi.

Mange kvinder ser kærlighedsfilm med entusiasme, men det betyder jo ikke at vi forestiller os at det er sådan det er i virkeligheden..........vel?

Det betyder jo heller ikke at vi er utilfredse med den kærlighed vi får i virkeligheden.....vel?

Det betyder heller ikke at vi ønsker vores kæreste skal være lige som dem på film.....Vel?

Eller gør det? Er film blevet så stor en del af vores verden at vi ikke kan skelne? Har medierne den effekt på os at vi både bliver klogere og dummere af deres påvirkning?

Og ja jeg ville se det når kæresten ikke var hjemme, men jeg ville ikke sige at jeg holdt op med det.
Mit sexliv er mit, ikke hans. Og hvad jeg gør er mit liv er mit ansvar ikke andres. Det er det vi har sammen der har betydning for os begge. Det er det der har en indvirkning på andre der er fælles ansvar. Men at min kæreste ikke kan lide det samme som mig, er ikke ensbetydende med, at jeg skal lade være med at nyde det.

Hilsen Rosalill