/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Computer går i fejlskærm
Fra : jihaa
Vist : 724 gange
50 point
Dato : 19-12-07 15:05

Jeg aner ikke hvad problemet kan være, så smider spørgsmålet her under windows.

Har en computer som kun lige kunne starte op, og så gik den i blå fejlskærm, og et øjeblik efter begyndte den at lyde som en alarm.
Jeg skiftede batteriet i bundkortet, og det hjalp lidt på det.
Første gang den startede op kørte den i 20 minutter uden problemer, men så gik den i fejlskærm igen - dog uden at begynde at hyle.
Hvad pokker kan der være galt?
Jeg kan ikke nå at reparere windows eller noget andet før den går i fejlskærm igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 15:07

Hardwarefejl.....

Motherboard eller harddisk.....

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 19-12-07 15:12

Sidst vi havde problemet, var det et motherboard som stod af.
Ammitz

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 19-12-07 15:58

Tror dine RAM er OK?
Blå skærm er jo normalt noget med driverproblemer

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 19-12-07 15:58

Har haft prøvet i fejlsikret tilstand

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 19-12-07 18:31

Hej jihaa

Prøv og se om du kan finde lidt inspiration her > http://www.microsoft.com/danmark/dinvirksomhed/themes/winxp/article5.mspx

Symptomerne passer vist ret godt med det du oplever…