/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Jade Empire SE
Fra : Surf
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 19-12-07 14:06

Jeg er kommet til teahouse og er ved at hjælpe old mother kwan med at få hendes teahouse igen

så hvor mange drinks skal ham dutong ha før questen er lykkes

Og svaret må gerne være på dansk

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 19-12-07 14:48

jeg ved virkelig ikke hvor du er for kender ikke spillet....

men hvis du selv ved det og du kan overleve med en forklaring på banerne på engelsk så fandt jeg et udemærket link her:
http://www.gamebanshee.com/jadeempire/walkthrough.php

ude til højre er en menu over banerne i spillet og der klikker du blot og derefter finder det sted i banen du er nået til og læser hvad du skal gøre

god fornøjelse, og NU må i kanduerer meget gerne begynde at kopiere og oversætte fra det link jeg fandt, for det vil helt sikkert give jer pointene, så bare sæt i gang med jeres ynglingsbeskæftigelse... (tag det ikke personligt Surf, jeg er bare ved at kende Kandu og dets nolifers lidt for godt)

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 19-12-07 15:21

Fra ME.alexanders link

Once you've received the quest from Old Mother Kwan at area #2, tell Steeper Yanru that you believe the Imperial Writ is a fake. He'll then go over a plan to make Dutong drunk enough so that he confesses to his fraudulent deed. Dutong cannot be too drunk or too sober for you to pull this off; he must be precisely drunk enough to enter his sad and depressed stage. To get him there, he must drink 7 or 8 servings of wine. Peasants' Wine is worth one serving, while each shot of Imperial Seasoned Spirits is worth three. Therefore you'll want to ask Steeper Yanru to send over two Imperial Seasoned Spirits and one Peasants' Wine. If you miscalculate for whatever reason, simply send over a restorative to cancel out any alcohol that Dutong has already consumed.

When Dutong enters his sad and depressed state, you'll see a short cutscene that will let you know he's ready for conversation (and a confession).

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 19-12-07 15:50

Sig mig hvad var det med de her ord "Og svaret må gerne være på dansk" i ikke forstod

Jeg er ikke så god til det med engelsk

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 19-12-07 15:54

Citat
så hvor mange drinks

Citat
drink 7 or 8 servings of wine.

Og hvad var det så lige du ikke forstod her??

Citat
Og svaret må gerne være på dansk

Må gerne, er ikke det samme, som SKAL VÆRE

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 19-12-07 15:58

Citat
hvis du selv ved det og du kan overleve med en forklaring på banerne på engelsk

læs vores besvarelse din klovn...

Citat
Sig mig hvad var det med de her ord "Og svaret må gerne være på dansk" i ikke forstod

[I][B]hvad forstod DU ikke ved at JEG allerede HAVDE sagt at jeg skrev det på ENGELSK?[/B][/I]

og hvad [I]helvede[/I] laver man i et engelsk spil hvor det er så avanceret at man ikke kan finde ud af det, hvis man ikke forstår engelsk godt nok til at spille spillet?
ja JEG spørger bare!

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 19-12-07 18:07

År nej nu er jeg da utaknemlig igen. altså det må i undskylde. jeg læste det og gemeførte questen

Og jeg siger mange tak for svaret

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 19-12-07 19:13

så husk at acceptere svaret som du havde nytte af...

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 19-12-07 22:16

Jeg kom nu ikke med noget, jeg "lånte" bare ME.alexanders link