/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
BMW og fiskefinnen på taget.
Fra : LoneG
Vist : 502 gange
50 point
Dato : 19-12-07 13:09

Hvorfor er de nyeste BMW´er (og også nogle Volvo´er) udstyret med den fiskefinne bagerst på taget? Er det smart eller?

Hilsen Christian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 13:11

Er det antennen du taler om.... ??????

Kommentar
Fra : LoneG

Dato : 19-12-07 13:18

ja (jeg har blot anlagt en lidt sarkastisk tone).

JEG forstår den ikke - men hvad synes andre BWM fans om den? BWM er så fed en bil, jeg synes at finnen ødelægger bilens image totalt!!?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 13:28

Så kåber du da bare en anden bil hvis du ikke kan lide antennen

Designet bestemmer BMW - men du kan jo pille den eaf og sætte noget andet i hullet hvis du syntes det er smartere....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-12-07 13:33

- da den også har indbygget GPS antenne, synes jeg det er fin løsning...
Den er da mere diskret end en stang-antenne.

God Jul

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 19-12-07 13:38

Jeg vil tro det er for vindstøj, og ikke mindst når rimfrosten sætter sig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 13:40

Og så knækker den ikke i vaskehallen eller nede ved knejpen fredag aften

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 19-12-07 13:40

Ligeledes er den langt fra de værste elektriske støjkilder, som er mange af i forenden af disse biltyper.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-12-07 14:06

Kommentar
Fra : ch1quita

Dato : 19-12-07 14:31

Jeg syntes det er herre frækt, det minder, som du selv nævner, om en finne, hvilket får mig til at sammenligne dem med hajer :D

Super fedt design! (Y)