/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
angående tips
Fra : myes
Vist : 539 gange
50 point
Dato : 19-12-07 12:51

Hejsa

Nu har jeg flere gange set at hvis man lægger et tip ind så kan man kommentere det andre skriver til ens tip, og andre der har lagt kommentarer(altså selvfølgelig uden at give point) ind selvom det er bedømt af 5.
Hvordan gør man det?
Håber det var forståeligt formuleret....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-12-07 12:56

Det er først til mølle princippet, de første 5 som skriver i tippet, får løv at bedømme en gang imellem er der nogle indlæg under de 5 bedømmelser, det er brugere som er kommet ind på siden, og er i gang med at kommentere tippet før det blev lukket,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-07 12:56

Hvis du får muligheden for at bedømme et tip, så er der måske andre brugere, der gør det på samme tid.

Det kommer så an på hvem, der først får trykket på send.

Hvis du er nummer 6 eller 7 ...., så kommer din "forklaring" med, men uden bedømmelse med stjerner.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-12-07 12:58

Det blev vist lidt vrøvlet og med indbyggede stavefejl men du skal være inde i tippet før de første 5 har bedømt, så kommer din kommentar også med, men uden stjerner

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 13:15

Det er KUN stilleren der selv kan kommentere (og naturligvis de 5 der bedømmer kan i bedømmelsen skrive en kommentar....

HAR du bedømt kan du ikke længere skrive....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 13:18

Citat
selvom det er bedømt af 5.

NEJ...

Der kan IKKE skrives i et tip der ER bedømt af 5 - heller ikke af stilleren...

Stilleren kan KUN kommentere så længe der ikke er 5 bedømmelser - til gengæld kan han/hun kommentere alt det vedkommende lyster....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-07 13:29

refi et eksempel er dette tip

http://www.kandu.dk/tip17144.aspx

2 brugere har på samme tid fået muligheden for at bedømme tippet, men den bruger der hurtigst får trykket på send få også sin bedømmelse med, med angivelse af stjerner.

Den anden brugers bedømmelse kommer med, men uden angivelse af stjerner.

For det meste kan det ske, når tippet er bedømt af 4 brugere.

Jeg tror det er det, Myes vil ha' svar på.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 13:35

De bedømmere der står neders er bedømmere der ALLEREDE har logget ind på tippet for at bedømme - de får muligheden, men det tæller ikke...

Logger 20 ind på tippet samtidig or at bedømme og tippet endnu ikke er bedømt færdigt - vil du have muligheden for at skrive så længe dit vindue er åbent - men det tæller som sagt ikke i bedømmelsen...

Går du ind i et ikke bedømt tip og lader vinduet stå åbent i 10 timer - vil du kunne skrive selvom tippet er bedømt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 13:37

Prøv at åbne et tip der ikke er bedømt....

Vent med at skrive i ruden til tippet er færdigbedømt....

Du vil nu stadig kunne skrive fordi du ikke lukkede vinduet....

Kommentar
Fra : myes

Dato : 19-12-07 19:09

ans det er lige netop det jeg mener*S*
Men hvordan kan man så som den der lægger tippet kommentere? For jeg har tidligere lagt et tip ind og dette kunne jeg ikke selv kommentere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-12-07 19:27

Jo - sålænge det ikke er færdigbedømt kan du, som stiller, kommentere.....

Når det er færdigbedømt kan der ikke længere skrives i det (bortset fra den mulighed jeg har skitseret)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-07 00:21

Inden tippet lukkes på grund af fem besvarelser Som ka ta plus minus tid kan tipindehaveren besvare/kommenterer og derefter ikke mere Så er det hermetisk lukket

God aften og jul
Mvh Sune