/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Akupunktør i Næstved omegen
Fra : peny
Vist : 587 gange
20 point
Dato : 17-12-07 23:00

Er der nogen som ved om der er en god akupunktør omkring Næstved som er specielt god til golf- og tennisalbuer??

Min mor har lidt af det i lidt over 3 år nu og er næsten opgivet af lægerne. Hun har snart forsøgt alt men uden held. Hun har mange smerter konstant og nu har vi hørt at dette måske kunne være en løsning.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-12-07 23:13
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-12-07 23:15

Har hun gået til golf her ude i mogenstrup i karrebæk eller rønnede
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-12-07 23:17

Spøg til side det er da noget værre noget med de smerter håber at det hjælper
God jul og bedring med hende
Mvh Sune

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 20 point
Dato : 18-12-07 11:17

Sundhedsstyrelsens RAB-godkendte akupunktører finder du her: www.aku-net.dk

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : peny

Dato : 18-12-07 23:49

Tak for svaret vaxen.