/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Film/dvd?????
Fra : MUGN
Vist : 390 gange
50 point
Dato : 17-12-07 19:55

Jeg har en arbejds dvd-film, som jeg meget gerne vil ligge ind under det som kaldes feldes film på en imac, hvon gør man?
Jeg har absolut minimal forstand på mac!
MUGN

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 17-12-07 23:09
Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 18-12-07 02:02

Umiddelbart vil jeg anbefale dig at kikke lidt på et program der hedder Handbrake:
http://handbrake.m0k.org/?article=details
Det er et open source multiplatform program til konvertering i mellem forskellige video formater samt demultiplexing og afkodning af CSS-krypteret materiale. Handbrake findes til både Windows, Linux og Mac OS X.
Med dette program kan du kopiere indholdet af en almindelig video-dvd til en lang række forskellige formater.