/ Forside/ Karriere / Job / Faglige organisationer / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 460
Hjørring kommune
Fra : keno
Vist : 486 gange
50 point
Dato : 16-12-07 12:24

Hejsa
Er der nogen herinde som har hørt noget med en foreninge i Hjørring som skulle have penge ind til deres vandforsygnin det er noget med 195 Kroner.Mvh

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-07 12:41
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-07 12:42
Kommentar
Fra : keno

Dato : 16-12-07 12:52

Hej igen
Det er fordi en som ringer og gerne vil have mit kontonummer så har kunne få de 195 Kroner som han påstår at han indsamler som medlem af støtte af vandforsygningen.
Han har ringet 4 gange til mig og vil have jeg skal indbetale de 195 Kroner ved bare ikke om jeg vil,måske har andre hørt om denne sælger.
Den påstået forening kan ikke sende materiale ud.Håber på svar fra andre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-07 13:15

Den hopper du ikke på, det lyder som et fup nummer.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 16-12-07 13:17
Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-12-07 13:18

Støtte af vandforsyningen.........det lyder mere som støtte til en svindlers egen tegnebog

Det må du endelig ikke gøre, og en offentlig instans som kommunen, hvor vandforsyningen hører under, ville aldrig benytte en sådan metode.

Hvis du oplyser dit kontonummer, gi'r du grønt lys for, at vedkommende kan gå ind og hæve alle dine penge.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-07 13:20

Kan du se nummeret på den der riger op.?

Kommentar
Fra : birkenfeldt

Dato : 16-12-07 13:44

Hej Det lyder meget underligt.
Men få vedkommende til at oplyse et telefon nr. hvor du kan træffe ham på. Få ham også til at oplyse hvilken afd. mv. han ringer fra så burde være muligt at spore vedkommende

held og lykke

Kommentar
Fra : keno

Dato : 16-12-07 15:29

Hejsa igen
Takker for de mange svar
Teil jeg kan ikke se nummeret det er hemmligt
Og han ville også ringe til mig imorgen,så vil jeg da høre om man kunne få et navn og adresse.Jeg venter lige til imorgen og ser hvad han så siger.Mvh og takker.