/ Forside/ Interesser / Helbred / Allergi / Spørgsmål
10  metteto 200
kosmetik og parfume
Fra : nusermus
Vist : 597 gange
50 point
Dato : 16-12-07 11:40

jeg har min egen forratning men kan ikke få solgt noget hvad gør det nenlig allargitæste og ikke tæste på dyr som alt det andet er som du køber i andre forninger og min hjemmeside er www.123hjemmeside.dk/lrvelvaere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-07 11:43

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål

Jeg køber allergitestede "ting" i Matas, for så kan jeg få personlig råd og vejledning på stedet

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 16-12-07 11:47

for at tjene penge skal du ud og hverve nye sælgere.. det er dem du får % af.. sådan er LR konceptet bygget op.. jo flere forhandlere du starter op, jo flere penge tjener du... så du skal ud og bruge alt din fritid på det før der sker noget på kontoen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-12-07 12:56

Jeg har lige fået taget en prik test; tåler ikke birk og heller ikke parfume...

Er det ikke lidt for kommercielt at vise sin hjemmeside reklame?
Og hvorfor skal de stakkels dyr lide, for at vi kan dufte godt??

Brug Sanex i stedet for Old Spice og hold jer langt væk fra LR. Svend

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 16-12-07 13:10

nemlig

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 16-12-07 13:32

øhh Hvad står LR for?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 16-12-07 13:45

(Ekko):) JA, hvad står LR for ?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 16-12-07 14:09

ja det er et godt spørgsmål.. der står intet på deres hjemmesider.. men en form for pyramide koncept..

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-12-07 14:42

Lidt fra hjemmesiden:
"
StarBox er en duftbox
Michael SchumacherSarah Connor
LR Starbox'en præsenterer innovative dufte fra kendte inden for film, mode, musik og sport.

Behagelige duftkompositioner og kostbare parfumeolier, som er kendetegnet for alle LR-dufte, er naturligvis også gældende for LR Starbox-duftserierne. Det eksklusive samarbejde med internationale stjerner som f.eks. Michael Schumacher, Ralf Moeller, Boris Becker og Heidi Klum er ægte highlights.

Historien om LR Starbox begyndte i 2002. Under et Formel 1-løb opstod ideen om at lave en duftserie med den kendte tyske Formel 1-verdensmester Michael Schumacher.

På grund af den ekstremt store succes med denne første duftserie med en kendis blev det nuværende Starboxkoncept udviklet.
"
Svend, der klarer sig uden LR dufte...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-12-07 15:24

Jeg kan varmt anbefale krystaller som deodorant, alle allergikere kan tåle dem, og er noget af det mest effektive og billige jeg har købt til dato

Så nusermus, efter vi blivere flere og flere der ikke kan tåle duftstoffer og alt muligt andet bras der er tilsat deo mm, så kunne det være du skulle indkøbe krystaller i dit sortiment, så kunne det være omsætningen steg, bortset fra at krystallerne er billige, men det kan jo være, at når man først køber krystaller, at der kommer andre ting med i indkøbskurven

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-12-07 16:39

Jeg vender underbukserne juleaften.....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 16-12-07 18:48

jeg kan ikke tåle krystaller

Kommentar
Fra : nusermus

Dato : 16-12-07 23:27

Jeg har lige fået taget en prik test; tåler ikke birk og heller ikke parfume...

Er det ikke lidt for kommercielt at vise sin hjemmeside reklame?
Og hvorfor skal de stakkels dyr lide, for at vi kan dufte godt??

Brug Sanex i stedet for Old Spice og hold jer langt væk fra LR. Svend

ja men mine vare er ikke teste på dyr og jeg er selv allergir og jeg kan tole de prudukerter så jeg kan ikke forstå at der ikke er salg i det det gør i vel

Kommentar
Fra : Annela

Dato : 17-12-07 20:14

Jeg kan også varmt anbefale mineralsten - meget billig - og absolut allergivenlig !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-12-07 20:59

jeg synes det er godt at LR produkter ikke er testet på dyr?
Hvis det er rigtigt?? Hvordan kan du vide det???

>Det eksklusive samarbejde med internationale stjerner som f.eks. Michael Schumacher, Ralf Moeller, >Boris Becker og Heidi Klum er ægte highlights.

>>så jeg kan ikke forstå at der ikke er salg i det det gør i vel

Hvem tror du tjener pengene?
og hvem knokler?? Svend

Kommentar
Fra : nusermus

Dato : 18-12-07 13:05

ja det mig og andre der sælgere varene til dig måske

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 18-12-07 13:10

du tjener intet før du har sat en masse andre i gang med at sælge

Kommentar
Fra : nusermus

Dato : 18-12-07 13:21

jo hvis man sælger noget og holder homeparty men hvem vil holde et for mig