/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Se en hjemmesides besøgstal
Fra : Ysseven
Vist : 789 gange
100 point
Dato : 15-12-07 21:30

Hej derude!

Er det på nogen måde muligt at se en tilfældig hjemmesides besøgstal...?

Der er tale om en (eller flere?) som formentlig er meget lidt besøgt, og jeg ville gerne vide noget om trafikken på den.

Gode idéer eller links?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-12-07 22:01

Der er flere, der har spurgt om, men det kan du ikke se, med mindre der er en besøgstæller, og du kommer igen, igen, igen ....

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 15-12-07 22:14

Hvis det var et spørgsmål om at aflæse en synlig besøgstæller, så ville jeg da ikke rejse spørgsmålet...!?

Men der findes jo så mange mærkelige programmer, så det vel godt være, at der også var et til det her formål???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-12-07 22:17

Hvis du kan hacke siden og installere en skjult tæller,
så ja.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-12-07 00:06

Mange hosts har en tæller som kun kan ses hvis man har brugernavn og kode.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 16-12-07 07:29

Prøv at gå ind på www.alexa.com og læs lidt om hvordan den funker..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-07 07:51

Jeg betaler for en sådan service hos dandomain.dk:
Citat
DanDomain tilbyder mulighed for at få en gratis avanceret statistik server på Deres webhotel.

For at De kan benytte Dem af statistik serveren, skal Deres webhotel først være tilmeldt. Dette gøres ved at udfylde tilmeldings formularen.

Tilmeld til statistik server.

--------------------------------------------------------------------------------

For at logge ind skal De indtaste Deres domænenavn, uden www.

Eks. dandomain.dk

Andre kan ikke se min statistikker !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 16-12-07 11:56

Jeg hørte om alexa.com i morgen-TV, så det har jeg prøvet. Men det gav ikke noget. Derfor spørgsmålet.

Det er da bare underligt, at det skal være så "hemmeligt" med besøgstal....!?