/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
MSN og kontaktpersoner
Fra : pewpewlaz0rz
Vist : 540 gange
50 point
Dato : 14-12-07 22:52

Min kæreste og jeg diskuterer om MSN Messenger.

Vi ved begge at man kan gemme sine kontaktpersoner i en fil og importere dem på en ny konto.

Jeg siger så at ens kontaktpersoner skal acceptere den nye konto, når man importere de kontaktpersoner som man har gemt på en fil. Men min kæreste siger at de automatisk ryger på, uden at de skal godkende, selv om det er en helt ny konto, fordi hendes veninde har kunne skifte konto, uden at folk skulle godkende den.

Hvad er det rigtige?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-07 22:57

Kontaktpersonerne i en konto ligger på msn serveren, det var i gamle dage man selv skulle gemme dem, og kontaktpersonerne hører til denne konto, hvis det er en helt ny konto og hotmail, så skal kontaktpersonerne godkendes igen, fordi det er en ny, hvis du køber en ny computer og logger på en allerede eksisterende konto, så er kontaktpersonerne der allerede

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 14-12-07 23:02

Så forstår min kæreste bare ikke hvordan hendes veninde kunne skifte fra en jubiimail-konto over til en hotmail-konto, uden at min kæreste skulle acceptere den nye konto. Veninden er heller ikke kommet ind som en ny, men mailen er bare ændret på den gamle.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-07 23:05

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dig ret, men det er måske bare en anden mailadresse i en gammel msn konto, eller hvad er det helt præcis du mener ?

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 14-12-07 23:13

Altså, når man finder veninden på min kærestes MSN, så er det stadig den gamle konto. I stedet for xxx@jubii-mail.dk står der nu bare xxx@hotmail.com.

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 14-12-07 23:53

Nå, min kæreste havde ret. Man kan sagtens bare ændre sin mail: http://support.microsoft.com/gp/Messenger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-12-07 00:01

Ja det ved jeg, jeg har siddet og ledt efter funktionen, men ikke kunnet finde den til jer, godt i selv fandt den msn profilen er den samme, bare en anden mail adresse, og så skal kontaktpersoner ikke tilføjes og godkendes

Kommentar
Fra : nusermus

Dato : 15-12-07 12:10

i har bække rat men du kan ikke skrive til dem før de har acceptere den nye konto