/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
sikkkerheds kode
Fra : finn19
Vist : 825 gange
20 point
Dato : 14-12-07 15:39

har en nokia 7373 som jeg har glemt sikkerheds koden på og vil gerne have den nulstillet er der et program til det eller andet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 16:11

Hvordan laver man en kode der bruges ofte og som man ikke kan huske..... ?????

Grunden til man laver kode er af hensyn til tyveri, men det er vel ikke det der er problemet

Kommentar
Fra : finn19

Dato : 14-12-07 16:14

nej har glemt sikkerskoden men skal have et program til at nulstille den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 16:15

En unlockler kan klare dit problem.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 16:16

Ellers henvender du dig der hvor du har købt den......

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 14-12-07 20:33

fantastiske svar du får ...

prøv lige 12345

virker den ikke skal du til en unlocker som du finder på www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk

vh
D9N

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 20:36

Citat
fantastiske svar du får ...

Det må være derfor du gentager dem

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 14-12-07 20:45

Refi muligt , men derfor behøver man jo ikke nedgøre folk der stiller et spørgsmål ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 20:56

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 03-01-08 10:30

Der findes et rpogram der hedder worldunlocker som kan udregne en master kode som du kan bruge til at nulll stille din sikkerhedskode..
Men du skal selv finde programmet...
Håber du kan bruge svaret til noget... ellers kontakt mig så skal jeg se hvad jeg kan gøre...
Hilsen Dan