/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Mini cruise til oslo
Fra : Dipsey
Vist : 471 gange
50 point
Dato : 13-12-07 17:29

Hej. Jeg har flere gange prøvet at kontakte DFDS uden held. de svarer simpelthen ikke. Er der nogen herinde der ved, om man kan få lavet et åbent gavekort til en tur. Altså hvor dato ikke er skrevet på, men selve beløbet ikke står der. Jeg kan kun se de gavekort, hvor man vælger hvilken str beløbet skal være på, og det er jeg ikke interesseret i, da det er en gave.
Det må også gerne være et andet selskab?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-12-07 17:38

Åben rejsedag er jo en umulighed - sæt der ikke er plads

Eller mener du de skulle reservere disse pladser på alle afgange de næste 3 mdr.

Du vil ikke have dato - ikke have beløb - med andre ord et blankt kort.....

Det an du købe hos boghandleren....

Du må lige forklare lidt nærmere HVAD det egentlig er du søger....

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 13-12-07 17:43

Jamen jeg ved der er nogen der engang vandt nogle gavekort hvor der ikke var dato på, men det skulle bruges mellem 1 november og 1. januar på enten tirsdage, onsdage eller torsdage..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-12-07 17:52

Du kan da sagtens købe et gavekort der gælder i en periode, men det kræver stadig at den rejsende BESTILLER plads i god tid med risiko for der er optaget....

Beløbet (eller som minimum HVAD det dækker) SKAL jo stå derpå - hvordan vil du ellers indløse det.....

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 13-12-07 17:54

Jamen der må godt stå hvad det dækker. Han er bare ved at søge ind til politiet og jeg kan riskikere han kommer ind til februar og så går det jo ikke jeg har bestilt en dag han måske ikke kan. Der kan han jo ikke bare blive væk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-12-07 18:00

Så kan jeg IKKE se problemet - det er bare at bestille og betale....

Kommentar
Fra : Dipsey

Dato : 13-12-07 18:04

Jamen kan ikke finde det inde på deres hjemmeside, kun gavekort med pengebeløb, 1000, 2000, 3000 osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-12-07 18:10

Så tager du da bare ind/ned og snakker med dem - evt. ringe.....

Det er IKKE alt der bare kan bestilles på nettet - slet ikke når du har specielle ønsker....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-07 19:29

Har du problemer med en bestilling kan du kontakte os på 3823 7020 (man - fredag, 8 - 16) eller sende en e-mail til info@gavekortet.dk.

På deres hjemmeside, kan du i bunde af siden, hvor du vælger beløb på gavekortet, skrive til dem, og være med i en konkurrence om et gavekort, det ku jo være gaven kunne blive gratis

Kommentar
Fra : bamseh

Dato : 18-02-08 13:37

du skal gå ind på dfds.dk, der bliver du ført igennem. God tur til den der får gavekortet. Men det kan være lidt farligt. man kan blive afhængig.

I løbet af de ca. 5 tm i Oslo kan man nå at se Holmenkollen. Man kører der op med tog eller bil

Eller tag en af bådene ved havnen ud for rådhuset og sejl til Museumsøen. Der er Nansen Mus. Kontiki og Vikingemus. Det er noget af en oplevelse. Disse sejler ikke mandag. Man kan købe et kort til busser og både samt indgange.

Man kan også gå på Aggerbrygge, ned gennem Kark Johan til det andet indkøbscenter. Det kan nås og så han man tid til at slapppe af indimellem.

Venlig hilsen og god tur