/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Navigation
Fra : janps
Vist : 550 gange
50 point
Dato : 13-12-07 14:08

Er der andre i dette land der har en navigationsradio af mærket Becker med navnet Traffic Pro High Speed? I givet fald vil jeg gerne i kontakt med vedkommende.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-12-07 16:14

Nu er det jo ikke hele Danmark der er på Kandu - så der er nok nogle....

Men at der skulle være en blandt de 200 Kandubrugere er nok MEGET usansynligt....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-07 19:32

Hvis ikke der kommer en kandu'er forbi, så prøv at stille spørgsmålet på www.dcu.dk mellem campister.

Jeg tror de fleste campister har en navigator, så mon ikke også der er en imellem som har en magen til din??

Kommentar
Fra : fuck123456789

Dato : 14-12-07 03:57

Citat
Nu er det jo ikke hele Danmark der er på Kandu - så der er nok nogle....
Men at der skulle være en blandt de 200 Kandubrugere er nok MEGET usansynligt....

[B]blandt de 200 Kandubrugere[/B]

PM

Kommentar
Fra : janps

Dato : 14-12-07 19:34

Ok måske ikke det bedste sted at søge, men det ku' jo være man var heldig.