/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Lokal historie / Spørgsmål
10  f.larsen 510
en baggårdsrod i københavn
Fra : kirstenRap
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 13-12-07 00:12

Hej
Der er vel ikke nogen der ved hvor jeg kan finde en bog af allan mylius thomsen der hedder En baggårdsrod i København har ledt efter den men den ser ud til at være udsolgt fra forlaget. Vil være meget glad hvis nogen ligger inde med oplysninger
God jul
Kirsten

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-12-07 01:10
Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-12-07 01:19

Her er den osse til salg og der står at de har den hjemme:

http://64.233.183.104/search?q=cache:GyrlJseKrmIJ:integrabib.dk/aabenraa/vis.php%3Fbase%3D%26field1%3Dcl%26term1%3D46.37+bog+en+bagg%C3%A5rdsrod+fra+k%C3%B8benhavn&hl=da&ct=clnk&cd=21

Kopi:

Læg i kurv

Status:
Hjemme!
Klik på "Se status" for at på hvilket bibliotek

Se status

Reservér nu
BOG

Thomsen, Allan Mylius
En baggårdsrod i København : barn på Nørrebro i 1950'erne
1. udgave. 2001. 277 sider
Forlag: Lindhardt og Ringhof
Emne: Thomsen, Allan Mylius ; historie ; 1950-1959 ; barndomserindringer ; erindringer ; Nørrebro ; København
Opstilling: 99.4 Thomsen, Allan Mylius
Allan Mylius Thomsen (f. 1948) giver et tidsbillede af en proletardrengs opvækst i brokvartererne på det ydre Nørrebro, krydret med byhistoriske, faktuelle oplysninger og anekdoter
ISBN: 87-614-0284-2
Find titler der ligner
Søg litteratur om Allan Mylius Thomsen
Se forside

natnat og venlig hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-12-07 01:19

vedr. det sidste link - du skal scrolle lidt ned på siden, der står det

/Dorthe

Kommentar
Fra : kirstenRap

Dato : 13-12-07 11:57

desværre står der at de ikke har den da den er udsolgt fra forlaget,og den sidste er et bibliotek hvor den kun kan reserveres til udlån

Håber på yderligere information

gode julehilsner
kirsten