/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
E-mails væk i Outlook Express
Fra : goggokke
Vist : 3786 gange
17 point
Dato : 11-12-07 23:15

Da jeg ved en fejl fik lukket mit spørgsmål, uden at have fået et svar som løste problemet, prøver lige en gang mere

Den 5. december forsvandt alle min mors e-mails fra hendes indbakke Outlook Express.

I min søgen efter en forklaring har jeg fundet en fil der hedder indbakke.bak som fylder 72.427 kb og jeg er næsten sikker på at den indeholder de forsvundne e-mails.

Problemet er bare at jeg ikke kan åbne den. Jeg har prøvet følgende:
1. At kopiere den ned hvor indbakke.dbx filen lå, omdøbt indbakke.dbx til indbakke.old og derefter omdøbt indbakke.bak til indbakke.dbx
2. At flytte indbakke.bak over i et andet bibliotek, omdøbe den til indbakke.dbx og herefter importere den. Når jeg prøver på at importere den får jeg følgende fejlmeddelelse:

Der er ingen meddelelser i denne mappe, eller et andet program har de
påkrævede filer åbne.

Vælg en anden mappe, eller luk eventuelle programmer, der har filerne
åbne.

Jeg kunne uden problemer importere mapperne sendte og slettede mails.

Det bedste jeg har opnået er at finde 5 mails fra 5. december som var i indbakken i forvejen. Alle mails fra før 5. december vil den ikke vise og de 5 mails fylder ikke 72.427 kb.

Er der nogen der har et godt forslag til hvordan jeg får åbnet filen indbakke.bak på 72.427 kb ?

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 11-12-07 23:40

Har du importeret dem med outlook?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-12-07 03:04

Indbakken hedder Indbakke.dbx og ligger i samme mappe som de andre mapper i Outlook Ekspress, du finder nemmest Indbakken ved at søge på .dbx husk punktum før dbx, søg i alle filer og mapper og søg også i skjulte mapper, nu skulle alle mapper i Outlook Express gerne være der, højre klik på Indbakke og klik Åben overordnet mappe, højre klik på Indbakke i mappen du lige har åbnet og klik på Åben med, vælg Outlook Express hvis den ikke kan åbnes er den beskadiget og så er gode råd dyre

Kommentar
Fra : jomfruane