/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan man ændre sit brugernavn
Fra : birgittemagnus
Vist : 445 gange
50 point
Dato : 11-12-07 10:58

Jeg vil gerne høre man kan ændre sit brugernavn.

Med venlig hilsen

Birgitte Magnussen

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 11-12-07 11:00

Ja under profil

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-12-07 11:01

Det kan du ikke, men du kan oprette dig med et nyt brugernavn, og lade være med at bruge det du har nu.

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 11-12-07 11:02

Tryk på hvis din profil og rediger profil

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-12-07 11:02

Naqibullah

Det er ikke rigtigt, det du skriver.

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 11-12-07 11:04

når ja det kan men sgu der ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-07 11:04

Naqibullah du giver fejlinformation !

under profilen kan du rette mail adresse og password men IKKE dit brugernavn - ønsker du et andet brugernavn må du oprette et nyt (der også kræver ny mailadresse)

Kommentar
Fra : frittemus

Dato : 11-12-07 11:05

Nej du kan ikke ændre brugernavn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-12-07 11:13

Men birgittemagnus kan ændre mailadressen på nuværende profil til en fiktiv og oprette en ny profil med nuværende mailadresse, hvis det er det, der ønskes.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-08 11:18

birgittemagnus

Du har fået svar på dit spørgsmål.

Dit spørgsmål er nu 3 mdr. gammelt, så i morgen vil kandu annullere dit spørgsmål og du vil blive frataget 5 ledige point (strafpoint).

Dine point får du ikke igen, men du kan vælge selv at annullere eller acceptere dette spørgsmål, så får du tilskrevet 5 ledige point.