/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Hjælp !
Fra : Paschendale
Vist : 364 gange
20 point
Dato : 10-12-07 18:43

Hej Alle på Kandu.

Jeg står virkelig i problemer. min kæreste har forladt mig i torsdages og jeg er virkelig nede. Jeg har ikke været på arejde i fredages eller i dag fordi jeg faktisk har været ked af det hele weekenden.
Hun slog op med mig fordi hun ingen følelser har for mig mere, men jeg VIL bare ha hende tilbage, men hvad skal jeg gøre for at få hendes følelser tilbage for mig ?. Jeg føler virkelig jeg har prøvet alt: sendt roser, givet hende den Louis Vouitton taske som hun altid har ønsket sig, men alligevel så siger hun at det intet ændre i mellem mig og hende og jeg er bare på bar bund nu. Det skal dog siges at vi ''slog op'' for en måned siden, men jeg har ikke følt hun har ment det og vi har da også været sammen et par gange efter men ikke haft sex sammen, vi har dog kysset en del. Her for to uger siden sagde hun at hun bare ikke kunne mere og jeg var virkelig ked men i onsdages var hun så i seng med en af hendes venner, og i torsdages sagde hun så at vi ikke skulle ses så meget mere. På lørdag skal jeg dog til hendes fødselsdag hvor han også er der. Hva skal jeg gøre ? jeg vil virkelig ha hende tilbage.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 18:45

Glem hende...

Kom videre i livet.....

Hvad fanden vil du med en der IKKE vil dig....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 18:47

Citat
På lørdag skal jeg dog til hendes fødselsdag

Snup du en tur i byen i stedet

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 10-12-07 18:53

helt enig, glem hende hun er ikke dine tårer værd, ment på den måde at du kan ikke tvinge hende til at elske dig. det værste du kan gøre er at tage kontakt til hende hele tiden for det vil kun gøre tingene værre, selv om det er svært, og lad være med at overdænge hende med gaver for det virker heller ikke på sigt.

hvis hun ikke elsker dig mere og gerne vil vidre med sit liv , så er der nok ikke andet end at acceptere det. og selv komme vidre.

husk på at der ikke er en spand fuld men et land fuld og der er også en til dig derude.

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 18:56

Kniber det henter du en i Polen eller det område....

De står i kø....

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 10-12-07 19:03

Du skal respektere hende hendes nej og så bruge den tid det tager at komme over det.

I mellemtiden ville detnok være bedst for dig at lade være med at se hende.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 10-12-07 19:34

du bør under ingen omstændigheder tage til den fødselsdag.. det vil ødelægge aftenen både for hende og dig.. som skrevet står.. lad være at give hende gaver og tro at det hjælper.. jo mere du presser på, jo mere bakker hun.. Det er bare ikke sjovt at være den forladte, men du skal bruge den tid det tager at komme over hende, og så videre ud i livet med dig.. du må acceptere tingenes tilstand og vide at der er lys forude selvom det ser håbløst ud nu..

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 10-12-07 20:27

chicapigen har ret få 5000 point af mig.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-07 21:22

Ja det har jeg også prøvet,vi havde ejerlejlighed sammen. Hun sagde hun ville prøve noget nyt, og jeg overtog alt på ejerlejligheden, med alt hvad der følger,efter en måned kom hun tilbage og ville bo sammen med mig igen, og jeg sagde nå ja det kan du jo godt. To måneder senere kom hun og spurgte om hun ikke skulle overtage halvdelen af lelligheden da hun igen betalte for at bo i ejerlejligheden, og der sagde jeg, det kan vi lade præsten ordne, hun svarede hvornår skal vi giftes og jeg svarede ALDRIG, og så flyttede hun igen, så kom op igen min ven der er ikke en spand fuld af piger men et et helt land fuldt, som måske ikke vil tage din røv.

Men TAG IKKE TIL FØDDELSDAG måske er hendes nye fyr der og det bliver en meget dårlig aften for dig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-07 21:38

GÅ I BYEN den aften

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-12-07 21:43

Der er bare surt, at have kærestesorger. Og uanset om man er ung eller gammel, så gør det altid ondt at blive forladt eller droppet.

Når det er sagt (skrevet), så vil jeg gætte på, at du er forholdsvis ung!? Jeg er mor til voksne børn, og har oplevet din situation mere end én gang i livet - og oplevet dem fra sidelinjen et utal af gange. Og det gjorde lige ondt hver eneste gang.

Du skriver, at I slog op for en måned siden, men har været sammen (dog uden sex) et par gange alligevel. Nu har hun været i seng med en anden, og nu er det slut.

Med det "mønster" har det altså været slut længe...! Men hun nåede at få dig til at sponsorere bl.a. en dyr taske, før du fik de sidste kolde tæer i rumpen. Smart af hende, trist for dig!

Jeg er enig i, at du ikke bør tage med til fødselsdagen, for ikke at gøre dig selv mere ondt, end det gør i forvejen. For hun er formentlig fuldstændig ligeglad med, om du deltager eller ej. Og hvis hun har fundet en ny fyr, så vil du såres endnu mere. Så hvorfor så tage med...???

Næ, du.

Brug dit krudt på dig selv. Vær god ved dig selv og forær dig selv noget musik, noget nyt tøj eller en ny duft, som gør dig glad. Og trøst dig med, at der er mange piger, som godt kan lige en fyr, der forstår at "sige det med blomster". Så hvorfor spilde krudt og kroner på én, som er ligeglad...?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 21:44

Ja - besøg dr_dem

Der er nok et par kolde.......

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-07 21:48

Citat
Der er nok et par kolde.......

Ja det er der men det er ikke det, det handler om lille refi

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-07 22:00

Det er også der for du er BL hos mig fordi du kommer med dumme kommentar refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 22:01

Takker - så fristes jeg ikke.....

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 10-12-07 22:05

Citat
Takker
hvorfor takke det har du vist længe

og undskyld jeg har brugt denne tråd til dette

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 10-12-07 22:53

LIGE nøjagtig.. vær god ved dig selv.. du skal tænke på ingen andre end dig selv nu..

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 11-12-07 08:28

HElt ærligt.
Hvis en eks blev ved med at give dyre gaver, man ønsker sig, er det da klart at han inviteres til fødselsdag.

Drop den fødselsdag. Lad være med at melde afbud, tag ud og få noget julebryg.

Hun er ikke interesseret - basta og færdig.

Intet kan tvinge følelser frem, der ikke er der. Heller ikke gaver.

Kom videre.
Der er ikke noget mere irriterende for kvinder end klynkende fyrer der ikke kan forstå et nej.
Hårdt sagt måske, men så sandt.

Få styr på dig. Uanset hvor gammel du er, så er livet ikke slut.

Vi har nok alle stået i dine sko, på den ene eller anden måde

Surt, men thats life.
Find en ny lille julenisse, der elsker DIG, og ikke de gaver du giver.æ

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 11-12-07 09:05

To gode råd

1: gå aldrig tilbage til en fuser
2: spis ikke gul sne
så burde du være dækket ind

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 11-12-07 18:42

Det lyder til at hun ikke sender det helt klare signal du har brug for.

Lige nu bliver du udnyttet til at stive hendes selvtillid af - ved at du er inviteret til fødselsdag.
En kvinde kan ikke vindes ved dyre gaver - jeg ville selv få afskyelig smag i munden hvis en eks forsøgte at købe mig tilbage.
Dels er det nedværdigende for kvinden at blive købt på den måde og dels er det ulækkert hvis nogen virkelig falder for den slags.
Jeg tror du er desperat og mangler evnen til at tænke klart. Det bedste du kan gøre er at gå på arbejde, se livet fungerer helt normalt og at du har fået overdramatiseret en situation. Du har inderst inde længe vidst at dether fungerer ikke, så det du er igang med lige nu er at gå i selvsving.

Brug oplevelsen til at blive et stærkere menneske, og brug dine erfaringer næste gang du møder en du kan elske.
Det siger sig selv at du skal blive væk fra den fødselsdag. Det du evt kan hente der, har du ikke lyst til at have aligevel - hun kommer og går måske et par gange mere - ligesom at tisse i bukserne for at få varmen.

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 17-01-08 11:27

drop hende og lad være med at komme til hendes førdselsdag. du vinder hende ikke tilbage med gaver, det får dig bare til at se ynkelig ud.

der er ikke noget værre end at elske en der ikke elsker igen. hvis du har bare lidt respekt for dig så ved du at hvis du skal være sammen med en skal hun elske dig ligeligt.

kom videre og nyd for en tid at du kan gøre lige hvad der passer dig. du kunne tage et år til afrika unden at skulle bekymre dig for en trunte derhjemme, nyd det

pøj pøj