/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Bedømmelse af tip
Fra : ferik
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 10-12-07 18:40

http://www.kandu.dk/tip17066.aspx
bedømmelse af dette tip forekommer mig at være meget mærkelig

"REFI" skriver "Hvem gider stå op 4:30 på en søndag for at se 2 klovne tæve hinanden.....

Det kan du se i gadebilledet tidligere på aftenen.... "

Nu ved jeg jo ikke, om REFI bor ud til JAGTVEJ, så er han jo lidt undskyldt
du kunne måske leje en plads ud, for en tid siden var der ca. 60-70000 tilskuer til til en boksekamp i Wales
så der er sikkert, nogle der er intesseret
nu er der jo også nogle, der har video og harddisk optager

"Stouenberg"
bedømmer tippet med følg. link Til alle Boksefan her er kampen natten mellem Lørdag & Søndag mellem

Ricky Hatton mod Floyd Mayweather

http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=3131?=sports

IPM

det må da vist være en svipser fra dig Stouenberg, jeg har indtil nu betragtet dig, som en af de mest seriøse på KANDU,
men hvordan kan du bedømme et tip, med at henvise til en side, hvor det er ulovligt at se TV

kontoververden og satellit henviser til et tidligere link, "måske dette" link
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=3131?=sports

Hvis det er et tip, så ser vi snrt TV-guiden copy pastet herinde

denne henvisning er en henvisning til en side hvor, man kan se ulovlig TV, og ikke en henvisning til en program guide
Jeg syntes at man skulle se på, hvad man svarer på
jeg mener at der er en del tip, jeg ikke har nogen interesse i, eller kender til, dem bedømmer jeg så ikke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-12-07 18:45

Det evige spørgsmål som ikke finder et svar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 18:53

Hvorfor 2 gange - læs det andet svar...

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 10-12-07 19:01

Beklager fejlen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 19:07

Næppe en fejl da du har STAVET forskelligt

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 11-12-07 00:52

ferik
jeg kan kun give dig ret
hvis de ikke intresere sig for boksning kan de jo
bare lade være med at bedømme tippet

der er desværre nogen herinde der aldrig lærer det
gad nok vide om deres "koner" er nogle sure "madammer"

mvh Mad-Nuser