/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Internet explorer har fundet..
Fra : ME.alexander
Vist : 2260 gange
250 point
Dato : 10-12-07 17:04

en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.

Denne besked får jeg rimelig ofte på en dag når jeg sidder og surfer rundt. Det sker ikke når jeg er på nogen bestemt hjemmeside.

Jeg har prøvet at geninstallere mit internet explorer 7.0 men det hjalp ikke..

Jeg er ved at være ret træt af det da det sker ofte..

Løsninger tages imod med kyshånd

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-12-07 17:23
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 10-12-07 17:24

Der selvfølgelig en mulighed at slå dem fra, og så får man dem ikke at se mere. Du gør ganske enkelt således:

Klik på Start, og derefter på Kontrolpanel.
Du trykker nu på System (evt. Ydelse og vedligeholdelse), og på den side der kommer frem trykker du på fanebladet Avanceret.
Nederst vil du se Fjernrapportering. Klik på den.
På det skærmbillede, der nu kommer frem, sætter du den til Deaktiver fejlrapportering samt fjerner hakket ud for ”Men giv mig besked, når der opstår en kritisk fejl”, tryk derefter på OK.
Tryk nu igen på Start og fortsæt med ”Kontrolpanel”.
I kontrolpanelet finder du Administration. Klik på den og der skulle komme nogle ting til syne.
Du trykker nu på Tjenester, hvor du blader ned ad siden, til du finder stedet, hvor der står Tjenesten fejlrapportering.
Dobbeltklik på den, og på den side der kommer frem, vil der under Generelt sikkert længere nede stå Starttype aktiveret. Deaktiver den og tryk så på OK.
Næste gang du starter maskinen, er det slut med fejlrapporter, som sendes fra din maskine

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 17:25

Som regel en fejlinstallation....

Installer igen....l

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-12-07 17:29

Nogle gange kan det være et tilføjelsesprogram der er årsg til det f.eks. QUICKfind BHO objekt -

Det kan du deaktivere på følgende måde http://tips.bsjh.dk/explore_lukker/index.html

//bentjuul

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 10-12-07 17:32

har ikke quickfind inde i tilføjelsesprogrammer og har deaktiveret alle andre programmer derinde som jeg ikke skal bruge til noget... At deaktivere fejlrapporter gjorde ikk nogen forskel, siden blev stadig lukket ned...

kan give jer følgende hjælp som jeg får af vide når internet explorer fucker up...

appname: iexplore.exe
appver: 7,0,6000,16544
modname: kernel32.dll
modver: 5,1,2600,3119
offset: 00012a5b

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 17:48

Vi prøver igen....

Installer IGEN....

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 10-12-07 17:49

hehe går straks igang

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-12-07 18:10

Download Spybot - Search & Destroy og lad den rense computeren.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 10-12-07 18:18

desværre Refi, geninstallation virkede ikke..

næste projekt: Spybot

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 10-12-07 18:55

desværre, fik fjernet noget med spybot, men fejlen forekommer stadigvæk...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 19:14

Så er der jo kun at geninstallere win...

Evt. en repair....

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 10-12-07 19:28

Hmmm..Du er ikke den eneste der pludselig får denne meddelelse. Og jeg har ligeledes tjekket alt. Gad vide om det eventuelt er på grund af en af de sidste opdateringer fra Microsoft.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 19:36

IE7 virker desværre kun på ca. 50% af komputere...

Nogen har fejl andre ikke....

Alt efter HVAD du har installeret....

Slet den og brug IE6 - så er problemet løst....

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 10-12-07 19:38

men 7.0 er meget bedre pga. du kan have flere vinduer åbne og det er mere overskueligt -.-!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 19:45

Så brug Firefox eller Avant

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-12-07 19:54

Hvis du er sikker på at det ikke er skidt du har på maskinen så kunne du jo prøve følgende:

1 Afindstaller IE 7

2 Kør en tur med regcleaner som du kan hente her http://www.fnsupport.dk/download.php - ca midt på siden.

3. Find din XP-disk og gør følgende: Gå i START -> KØR skriv sfc /scannow og tryk OK. (husk hellemrum efter sfc).

4 Genstart

5 Prøv nu at indstallere IE 7.

//bentjuul

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 10-12-07 21:00

Jeg har haft samme problem.Nu bruger jeg firefox, og er glad igen.Ingen problemer. Meget bedre browser mener jeg.
alimak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-12-07 02:45

Løsningen er lige her: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/ nemmere kan det ikke blive, jeg kan meget bedre lide Firefox faner end dem i Internet Explorer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-12-07 02:55

Hvis du absolut vil bruge Internet Explorer, så prøv Dial a Fix, et lille reperations værktøj som jeg er blevet ret glad for, det var jeg absolut ikke i begyndelsen, hent zip filen her: http://djlizard.net.nyud.net:8080/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip pak den ud og kør fra placeringen, den skal ikke installeres, under Registrations center er der en linje med Explorer som du kan prøve at fixe, du ødelægger ingenting med den, men det anbefales at lave et gendannelses punkt først

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 12-12-07 07:39

desværre, har prøvet dial-a-fix og har også prøvet det bentjuul foreslog, det sker stadig :-/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 15:31

Så afinstaller da lortet....

6eren virker udmærket.....

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 12-12-07 15:37

Citat
men 7.0 er meget bedre pga. du kan have flere vinduer åbne og det er mere overskueligt -.-!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-12-07 15:42

- refi for pokker, kan du ikke bare skrive "bæ'et"? Jeg er i familie med MS...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 15:46

Citat
men 7.0 er meget bedre pga. du kan have flere vinduer åbne og det er mere overskueligt

Den er jo IKKE bedre når den IKKE virker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-07 15:47

Stouenberg....

Pas på med at prale med det "offentligt"......

Vi lever i farlige tider

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-12-07 16:41

- det at prale ligger mig fjernt, jeg prøver igen:

- refi for pokker, kan du ikke bare skrive "missjosepinlig"?