/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
runscape
Fra : kimbop
Vist : 1373 gange
20 point
Dato : 10-12-07 16:55

hvordan hacker man i runescape. (seriøst)

Kommentar
Fra : kimbop

Dato : 10-12-07 16:55

jeg ved hvordan man hacker andrer i runescape. og det er rigtigt. jeg har selv prøvet det. jeg har fundet ud af runescapes email. den email man skal sende sit brugernavn ind så mand for sin kode, hvis man har glemt den.(kun til danskere.)

(1 godt. start med at sende en email til (java_jagex-runescape.danish@live.dk ).

(og ) skal ikke med.

(2. du skal øverst skrive
¤%&**!"(den du vil hackes bruger navn.))/%¤***

#¤¤¤¤¤¤&&/&/(din runescape kode.)(#¤%

&/(%3///&89(dit bruger navn.) 38893.

%¤¤%(den du vil hackes combat level.)%¤

og skriv: jvadscape post fromscapjagexsecret** LA. U.S.Afriktpass

(3
den fungere ved at man sender det der ind til emailen. MEN MED TEGNENE OPFATTER DERES DERES COMPUTER DET SOM DET KOM FRA DERES EGEN. det nederste står får at det skal komme fra ham der har lave spillet. altså. fra hans pc. Jack SCApe fra scapcap. han pc heder scapcap. jagex secret. gør at det kun kommer til dem der arbejder for jagex. og de skal så skrive en kode så det kun er dem der kan læse det. og koden er selfølgelig der hvor spillet blev lavet. **LA. U.S.A.friktpass

jeg har brugt lng tid med en af mine venner på det. og så ved hjælp af nogle programmer.

men nu ved i hvordan man gør.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 10-12-07 17:07

er det med eller uden paranteserne i

Citat
¤%&**!"(den du vil hackes bruger navn.))/%¤***

#¤¤¤¤¤¤&&/&/(din runescape kode.)(#¤%

&/(%3///&89(dit bruger navn.) 38893.

%¤¤%(den du vil hackes combat level.)%¤