/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pc "fryser" efter høj download
Fra : troldenesdhb
Vist : 769 gange
300 point
Dato : 10-12-07 15:13

Jeg har fået 20 mb jule boost fra TDC, men hver gang jeg henter med de 20 mb, så fryser pceren efter ca. 10 min. Jeg havde så Everest kørende, så jeg kunne se hvor den evt blev for varm. Her er tallene

Mother board 42 C
CPU 52 C
Aux 62 C
HD1 54 C
HD2 45 C

Der er også nogle strøm symboler, jeg aner intet om dem, men her er de:

CPU kerne 1,45
(trekant symbol) +1,5 1,31
(Rudersymbol) +3,3 3,32
(Trekantsymbol) +5 5,03
(trekant symbol) +12 11,75

Det var de tal der stod da den "frøs", nogle løsnings forslag?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-07 15:16

Umiddelbart vil jeg sige at både din cpu og hd1 temperatur er for høj

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-07 15:17

Du kan jo evt. prøve at tage "låget" af din PC og evt. stille den et køligere sted og se om det hjalp?

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 10-12-07 16:19

Hvad program bruger du til at hente med og hvilket styresystem bruger du ;)b

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-12-07 16:22

det er eks ved overførsel af udprint fra anden computer gennem denne, samt ved download. Jeg bruger XP

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 10-12-07 16:39

ok troede du du brugte fildeling, det kan godt få computer til at fryse hvis din upload er for høj, men det kan også være din hardisk, er det hd 1 du henter ned på, så prøv lige at køre en fuld diskscan og en defragmentering af hardisken.

Kommentar
Fra : nusermus

Dato : 11-12-07 12:34

undskyld men har du du prøvet at om instaler den og evt. med et ældre windoos