/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Liebhaverne afsnit 24
Fra : aquagio
Vist : 1893 gange
60 point
Dato : 09-12-07 14:36

Mon der er nogen der kan hjælpe med dette, i programmet Liebhaverne afsnit 24, der hvor Pernille Sams er i rågeleje og fremvise det sommerhus (det hus der er lyserødt) ud mod vandet til Ole Henriksen, i det afsnit er der en guitar solo, og jeg kan hverken på tv2 / Liebhaverne siderne / rulle tekster mm. finde frem til komponist eller andet der kan give mig et hint til hvad den sang/melodi hedder hvem der spiller denne, er der nogen der har et bud på dette ????????

mvh.
AG

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-07 14:45

Citat
er der nogen der har et bud på dette

TV2 kan sikkert hjælpe.....

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 09-12-07 15:22

Jeg så ikke programmet - men Thomaso Albinonis "Adagio" er MEGET yndet underlægningsmusik til romantiske / sehnsucht (længsels) -stemninger