/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
explorer 7,0
Fra : penny
Vist : 579 gange
500 point
Dato : 08-12-07 09:22

Min explorer begynte pludseligt at nekte at opne bestemte sider, ( fra SMS, for eks, MACH.COM), og viser Internet Explorer kan ikke vise websiden., hvis jeg afinstalerer 7,0, ingen problem, men instalerer i gen samme problem, har kørt med 7,0 i lang tid og ingen problem
Er det nogen der har en løsning, har veret i gennen Internet instillingerne , men uden held.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-12-07 09:42

Google toolbar og Explorer er ikke gode venner.

Kommentar
Fra : penny

Dato : 08-12-07 09:46

Har haft google toolbar uden probl, men nu kan jeg ikke instalere den, har også set Norton 360, men hvis jeg tager explorer 7 ud så kører alt normalt

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-12-07 09:49

Jeg bruger af samme grund Firefox istedet, eksplorer er for ustabil. Med google og explorer, vil systemet til tider få nervøse breakdowns.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-12-07 10:42

Det positive ved dette et, at jeg liiige atter fik lært noget!

Tak for det!

Har lige opdateret og installeret, defragmenteret og spekuleret og makuleret

Moster

Kommentar
Fra : akle

Dato : 08-12-07 11:10

Har aldrig oplevet konfligt mellem IE7 og Google Toolbar hos mig, har en bærbar med W XP2.
MVH Akle

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-12-07 11:31

Så er du een af de få

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-07 19:00

MANGE har problemer med IE7....

Slet den - så er problemerne væk....

Det er IKKE IE7 som sådan der fejler noget, men resten du har på komputeren der ikke vil arbejde sammen med den uden problemer...

Derfor er der også mange der syntes den er OK og ligeså mange der syntes det er noget bras....

Er du en af de sidste - så væk med den - alt andet vil ikke løse problemet alligevel....

Kommentar
Fra : penny

Dato : 10-12-07 19:06

Hi refi,
Jeg har sletet den og prøvet at køre med 6,0, men samme problem, har kørt med 7,0 siden den kom og uden problemer, tro Norton 360 har lavet noget lord, er nød til at bruge Firefox, samen med java

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-12-07 22:17

Min maskine kom forleden dag med en opdatering - og nu har jeg "nr. 7", og kan ikke lide udseendet af den!

I skriver lystigt om at fjerne den igen - men hvordan gør I det...?

Jeg vil gerne have mit gamle billede frem igen.

Kommentar
Fra : penny

Dato : 10-12-07 22:19

kontrolpanel tilføj og fjern programer

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-12-07 22:25

Øhh...

Tager den så kun 7'eren og lader automatisk 6'eren dukke frem igen? Eller skal jeg så igang med en anden installation bagefter?

Kommentar
Fra : penny

Dato : 10-12-07 22:27

når den er væk så er 6,0 til bage, meget enkelt

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 10-12-07 23:00

Har smidt en tak til dig, så kig ind, næste gang du kommer til "seneste spørgsmål".

Kommentar
Fra : nusermus

Dato : 11-12-07 08:22

jen kan også komme med et forslag ominstaller dig computer så er problemet løst