/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilket tilbehør til PS2?
Fra : rosekamp
Vist : 460 gange
200 point
Dato : 07-12-07 08:21

Hej

Vi skal købe en Playstation 2 men jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal bruge dertil. Jeg har i forvejen en ultragammel Playstation 1, men 2'eren kan godt spille spillene fra 1'eren ikke? Den skal også kunne tage de backup-spil vi har til 1'eren, skal man så have chip i? Eller er der noget med en cd man skal bruge til at starte backup spillene med? Hjælp, hjælp... Jeg vil gerne have så meget ud af den som muligt men ved ikke helt, hvad jeg skal købe og hvad der er spild af penge. Kan jeg bruge controllerne og memorykortet fra den gamle? Eller skal jeg have andre?

Hilsen Rosekamp

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 07-12-07 10:15

Det med kontrollerne og memorykortet ved jeg ikke for da min Lillebror gik fra hans PS til PS2 købte han nye dele, da det ser bedst ud når det ikke bliver brugt. PS var jo grå og PS2 er Sort eller Pink.
Alle de Originale spil fra PS kan sagtens bruges i PS2. Det med Brændte spil, skal der så en chip til.

Nu bruger vi kun en PSP Som vi har fået Downgrated.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 07-12-07 11:45

Ved intet om backup mv., men controllerer fra PS1 kan du godt bruge på PS2. Memorycard fra PS1 kan desværre IKKE bruges på PS2. De skal jo tjene nogle penge de arme stakler....................