/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hjælp til råd vedr kys
Fra : lleb
Vist : 683 gange
20 point
Dato : 06-12-07 23:18

hej..

jeg er en 16 årig fyr som søger hjælp til råd vedr tungekys..

er der nogen der har nogle råd vedr noget jeg ik ska gøre eller npget jeg ska gøre..

jeg har aldrig kysset med en pige før og er lidt nervøs..

så hvad ma jeg endeligt ik gøre.. og hvad vil i råde mig til at gøre..

jeg har været så uheldig at dumme mig..

da den pige jeg snart skal kysse for leden spurgte hvor mange jeg havde kysset med. turde jeg ik at sige ingen. så jeg svarede nogle stykker uden at tænke mig om..

det er måske det der går mig ekstra nervøs..

håber på hjælp TAK

jeg vidste ik lige hvor jeg ellers skulle poste dette spøgsmål, håber det er i orden det er postet her

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-12-07 23:21

Hold op hvor er du sød LOOL

Det kommer helt af sig selv, når blot du ikke maser på og stikker 1 kg tunge ned i spiserøret på hende.... Det kan de ikke li

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-12-07 23:27

Vent lige med at lukke, til der har været nogle af pigerne herinde. Så får du nok en mere udførlig "brugsanvisning"

Jeg er død misundelig... bare det var mig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-12-07 23:30
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-12-07 23:32

Citat
da den pige jeg snart skal kysse for leden spurgte hvor mange jeg havde kysset med. turde jeg ik at sige ingen. så jeg svarede nogle stykker uden at tænke mig om..

det er måske det der går mig ekstra nervøs..
... forståeligt men godt nok ikke så smart - fortæl hende det - så bliver hun blød i knæene ( vil nok passe hende rigtig godt at vide at du rent faktisk ikke har kysset nogen før - lad være med prøve at forstå det - det er en pigeting )

der ER ingen brugsanvisninger der er de rette - men i skal nok finde ud af det

til klumme - for en gangs skyld temmelig enig med dig

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-12-07 23:33

Når du møder hende igen, ville jeg fortælle sandheden, og hvis ikke hun ville elske det, så er det ikke hende du skal samle på.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-12-07 23:37

Du behøver ikke blankt fortælle hende, at du fyldte hende med løgn. Når det falder naturligt i jeres snak, så fortæl hende at du faktisk lige har talt efter hvor mange du har kysset.

Hun spørger garanteret hvor mange det så var. Spør hun ikke så vent...lav en kunstpause., Hun skal nok spørge. Når hun så spørger, siger du at det faktisk var NUL, men at du ikke ku li at indrømme det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-12-07 23:39

De kalder mig "Sorte Rudolf" LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-12-07 23:41

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-12-07 23:57

Det aller aller bedste du kan gøre er/ sige : Jeg ved faktisk ikke hvordan du vil have det, kan du ikke fortælle mig hvordan det føles rart, for jeg vil så gerne kunne kysse dig så du bliver blød i knæene og jeg er lidt grøn på det her område.
Hvis du siger sådan til hende, behøver du ikke engang kysse hende for at få hende i knæ !
Tro mig, det virker

Kommentar
Fra : lunala

Dato : 07-12-07 00:01

Hejsa

Jeg vil give de andre ret i at du bør fortælle hende det.

Men når nu det var råd om at kysse du spørger efter.. Så har jeg prøvet et par ting som JEG bestemt ikke brød mig om..

1. Som Klumme sagde: når blot du ikke maser på og stikker 1 kg tunge ned i spiserøret på hende....
Det er nemlig ikke behageligt.

2. Tungen skal ikke fare rundt inde i hendes mund som katten efter musen For det er
bestemt heller ikke sjovt.

Ellers vil jeg mene at du bare skal slappe af, nyde det og så kommer det hele af sig selv.

Held og lykke og RIGTIG god fornøjelse med det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-12-07 00:06

Citat
er der nogen der har nogle råd vedr noget jeg ik ska gøre eller npget jeg ska gøre..

jeg har aldrig kysset med en pige før og er lidt nervøs..

så hvad ma jeg endeligt ik gøre.. og hvad vil i råde mig til at gøre..

Hvor er du kær..

Lidt gode råd.

Lad for alt i verden være med at spidse munden (lave o mund, hvs du forstår?). Det duer slet ikke - ved jeg fra min aller første kæreste..

Dine læber skal være helt bløde og naturlige. Prøv med fingerne at mærke forskel på hvordan læberne føles, når du blot adskiller læberne lidt og fugter dem - og når du omvendt spidser munden en anelse, samt undlader at fugte læberne. Har jeg ret i, at de fugtede og let adskilte læber er at foretrække?! ....Gu har jeg så *L*

Anvendelse af selve tungelegen kan øves med flødeboller. Spis en flødebolle nænsomt og laaaangsomt med tunge og læber.

Når du har spist tolv flødeboller, så er du udlært - og din kæreste vil synes at du er den mest fantastiske blide kysser i verden...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-12-07 00:34

Hvis hun har prøvet det før lærer Du det såmænd hurtigt.

Træk hende ikke for hårdt ind mod egen krop idet hun så refleksmæssigt vil trække sig, det er naturligt at blive "bidt af det", men lad hende styre.........i første omgang.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 07-12-07 07:16

jo yngre man er, jo mere erfaring ønsker man.. jo ældre man er jo mindre "brugt" ønsker man..

lleb.. det hele kommer af sig selv, bare hold mundvandet lidt tilbage..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-07 07:19

Og husk for Guds skyld at spytte tyggegummiet ud, inden du angriber

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 07-12-07 07:30

hvorfor????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-07 07:34

Du må gætte ½ mio gange. Gætter du det ikke får du ½ mio mere

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 07-12-07 07:51

man kan da godt bytte

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 07-12-07 09:36

jeg kan godt li at du planlægger at du snart skal kysse.. lidt sødt.. kys løs min ven.. du har intet at miste..

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 07-12-07 10:32

Arrrrj...

Fantastisk....

Ved du hvad, det kys det kommer til at give sig selv. Det største problem der kan opstå er, at man kan tænke det helt ihjel

Slap af, være blid, gør tingene langsomt og forsigtigt, så skal det nok blive en nydelse for jer begge...

Vaxen - det må gå med i rækken af misundelige gamle mennesker med mange år i ryggen siden det første kys....

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-12-07 11:30

Det er da noget SNYD, at bede om råd. Tænk hvis nu du efter 12 flødeboller er så god at når du fortæller hende, at du ikke turde indrømme, at du ikke havde kysset nogen før, udover din mor, er blevet så supergod, at hun umuligt kan tro det er sandt.
Næ, slap du bare helt af og vær dig selv. Du kunne fx sige at du kunne godt tænke dig at blive god til det om hun ikke synes i skulle øve jer lidt? Så kan i jo i en pause drøfte hvordan det går og hvad der kan forbedres, piger elsker at snakke, næstefter at kysse.
Hvis du ikke er dig selv hvem skal hun så kunne elske?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-07 12:06

Citat
at du ikke havde kysset nogen før, udover din mor

Mon dog de tungekysser

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-07 12:18

I denne gamle tråd er der både trøst og opmuntring... og gode ideer

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=73889

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-12-07 13:57

Citat
Mon dog de tungekysser [Nørd, i tvivl!]

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-07 15:30

Det var dig som nævnte moderen LOOL

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-12-07 15:38

Det var dig der satte tungekys og moder i samme sætning.
Fordi lleb ikke har tungekysset nogen før kan han jo godt have kindkysset.
"Altså!! DER sad 8 mand på en tømmerflåde, så faldt den ene i vandet, hvor mange var der SÅ????"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-12-07 15:42

Ja søde Mulberry, men tråden og sp. går altså på tungekys. Ski nu med det. Skulle bare lige være lidt kvik, men man kan ikke vinde hver gang.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-12-07 15:49

OK, så.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-07 04:31

Godt nok er filmen med piger, men se godt efter, ikke helt tosset til at starte med, gå lidt nænsom frem og du vil hurtig fornemme hvad pigen kan li`: http://www.youtube.com/watch?v=ouNhVJYO2kU når du kan udhule en flødebolle med tungen, uden chokoladen går itu, så er du klar eller hvad siger i piger

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-12-07 04:38

Den er da OK.....
Hende der skulle læres op, blev hurtigt hooked på den kommunikationsform LOOL

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 08-12-07 13:55

Jeg synes du skal blive ved med at fortælle dig selv at det er spændende, men at du altså ikke er voksen og når man ikke er det... ja, så kan man heller ikke have den erfaring de har.
... og så husk på at fordi hun måske har prøvet det nogle gange... så er hun heller ikke ekspert. For folk kysser ikke ens. Nogle kysser vildt hurtigt, andre kysser midt imellem og andre kysser så langsomt at man tror de er faldet i søvn .... nogle glemmer at give en tid til lige at sluge mundvandet... og andre kysser som om de forsøger at suge tungen ud af munden på dig
Men når du kysser hende .... ja, det er bare mit råd.... drop alt det med fløde boller og så videre.... jeg ville føle mig som en idiot hvis jeg i din alder skulle gå ned til købmanden og købe 12 flødeboller for at sætte mig hjem og lukke døren og køre tungen rundt inde i en flødebolle ... men det bestemmer man selvfølgelig selv. Var jeg dig ville jeg bare lege med hendes tunge og huske at der skal være tid til at sluge spyttet.....mærk på hendes tunge med din egen tunge...... så er det pludselig også interessant... og ikke så pinligt og fyldt med stressede tanker......
Men med hensyn til at du er kommet til at sige at du har kysset med et par stykker.... altså hvis du tror i vil være kærester i lang tid, er det måske lidt træls at skulle komme og sige om rigtig lang tid at du faktisk ikke havde gjort det... for så har du jo løjet for hende længe..... men ellers så bare lad være med at sige det..... vil du gerne sige det til hende.... kan du forsigtigt sige til hende at du er kommet til at lyve... så tror hun med det samme at du har gjort noget helt forkert.... og når du så fortæller at du havde sagt at du havde kysset andre fordi du synes det var flovt at sige at du ikke havde...........vil hun synes du er den sødeste fyr i hele verden!!!.... og så gør det slet ikke noget hvis du laver et par fejl når du kysser ...
Pøj pøj med det!!

Kommentar
Fra : Pamfilius

Dato : 08-12-07 21:24

Bare kys hende? Ikke kvæle hende i tunge, ikke angribe hendes tunge og lad være med bare at stikke tungen ind og lade den ligge der

Har du set hvordan katte drikker af skåle? Der findes folk der kysser sådan.. DON'T

Husk at børst dine tænder, og så er du vist good to go..

Kommentar
Fra : esbrablok

Dato : 13-12-07 20:30

lol

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 13-12-07 22:12

får vi snart et ref. af hvordan kysset gik??

Kommentar
Fra : Pamfilius

Dato : 13-12-07 22:15

haha, han har vel fået så mange råd herinde at det lød for kompliceret.. måske var det for meget for knægten?