/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
husdyrs sygdomme
Fra : o6amalie
Vist : 383 gange
11 point
Dato : 06-12-07 21:15

nogle som kender nogle gode hjemmesider for sygdomme indenfor husdyr.. eller ved en del om det..
Jeg har virkelig brug for så meget hjælp som muligt, da jeg er igang med en selvvalgt opgave.

håber du kan hjælpe mig :)

Kommentar
Fra : hestepigen

Dato : 06-12-07 21:26

Hejsa!

Her er da i alt fald et par stykker. Held og lykke med opgaven.

http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/sprog=1/grp=1/menu=1/

http://www.netdyredoktor.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-07 21:27

Hej igen

Hvorfor bruger du ikke nogle af de link du lige har fået i dit andet spørgsmål. Du kunne f.eks læse lidt om de forskellige sygdomme, og se hvilken en der passer dig bedst at skrive om???

Kommentar
Fra : o6amalie

Dato : 06-12-07 21:28

tak

Kommentar
Fra : o6amalie

Dato : 06-12-07 21:29

fordi jeg ikke synes der var så meget der, ville se om jeg kunne få noget mere information. det var jo ikke alle link der handlede om sygdomme. de fleste gjorde vidst ikke rigtig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-07 21:29

Hvad med om du valgte at skrive om koen, og f.eks kogalskab??

Kommentar
Fra : o6amalie

Dato : 06-12-07 21:31

jamen tror ikke det vil fylde nok ,, jeg må bare skrive lidt om sygdommene og så tage udgangspunkt i de vigtigste/mest udbredte..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-07 21:32
Kommentar
Fra : o6amalie

Dato : 06-12-07 21:34

hvad mener du med det?
det gør jeg da også..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-07 21:37

Jeg mener, at du i din problemformulering må have skrevet ned, hvad du vil skrive om??

Og når du har skrevet det i din problemformulering, er du nød til at uddybe emnet.

Kommentar
Fra : o6amalie

Dato : 06-12-07 21:39

ja det er jeg,, og det prøver jeg jo også ..

Kommentar
Fra : o6amalie

Dato : 06-12-07 21:39

er fugle husdyr? ja ik..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-07 21:40

Om fugle er husdyr...... prøv engang at tjekke nogle af de link du lige har fået i dit første spørgsmål

Kommentar
Fra : o6amalie

Dato : 06-12-07 21:42

har fundet ud af det..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-07 21:43

Dygtig pige