/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Billig tunning af Sonic 07
Fra : pk1991
Vist : 2181 gange
20 point
Dato : 06-12-07 17:42

hej...
Jeg har en sonic fra 07 som ahr kørt ca 100km.. køre ca 55. Ville så godt have den til at køre lidt hurtigere, havde tænkt på at købe en Gianelli Go udstødning ( http://www.kgi.dk/product-2520-26.php )
da jeg jeg ikke vil til at fjerne begrænsninger i min std udstødning, fordi jeg ville have den på igen når den skal til service så garantien stadig er der:)

Men hva med andre begrænsninger udover den i udstødningen og variatoren? og hvilken dyse og ruller skal jeg bruge?

Og hvor hurtigt vil jeg komme til at køre?

mvh. pk :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-07 18:32

Den kører RIGELIGT stærkt - så hold bare fingrene væk....

Hverken din garanti eller forsikring dækker hvis du piller......

Kommentar
Fra : pk1991

Dato : 06-12-07 19:13

ikke rigtig et svar jeg kan bruge til noget refi. :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-12-07 19:28

JOOOOOO

Du kan følge rådet og spare dit og andres liv.....

Du kunne jo starte med at fortælle HVOR du bor, så vi i det mindste kan blive indendørs.....

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 09-12-07 12:40

Hvis du er fra København, så kan du købe min Gianelli Go.
Den har kørt 2 gange rundt om søen nord for Brønshøj, så den er helt ny.
Med Gianell Go på, skal du bruge dyse 76-82 og fjerne røret i luftfilteret og skifte til 6 gramsruller.
Den vil køre ca. 70 bagefter.
Så er den også meget lydløs

Hvis du vil højere op i fart, så skal du have en knækpotte på og så larmer den helt vildt i forhold til en Gianelli Go.

Kommentar
Fra : pk1991

Dato : 09-12-07 12:57

Takker for svaret :) men er desvære fra jylland.. ellers tak

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 25-12-07 17:24

ville ikke købe en gianelli go hvis jeg var dig. :P .. men okay.. men hvis du får den på, med ja ca. 5-6g ruller, og dyse som noshyguy sagde vil den vel køre 5-10km/t stærekre, Max. Det er ikke noget der giver noget vider. men til gengæld hvis du fjerner studsen i luftfilter, kommer der også en anden lyd, og den larmer lidt mere. Smid da en lille cylle på med tp powered i stedet for.. :P hehe

men okay.. hvis du nu endelig vælger at fjerne studsen, [B]husk at dyse op[/B]