/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Dansk software!
Fra : ostemanden
Vist : 660 gange
200 point
Dato : 12-02-03 01:13

Jeg har lige overtaget en 8310 fra en ven i schweiz. Problemet er bare at der ikke er dansk sprog på den og derfor heller ikke den danske ordbog. Er der nogen der ved om jeg kan vha. et datakabel få det ned på min telefon? Eller skal jeg bruge et flash-kabel? Og hvor ligger der programmer henne???

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 12-02-03 08:38

Er det ikke nok at skifte sprog???
Menu: 4-4-1

/Philip

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 12-02-03 09:39

Gid det var så let, men der er slet ikke dansk sprog installeret... Jeg kan slet ikke vælge det... er der ikke nogen der ved om man kan installere den danske sprog-pakke med et datakabel?

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 200 point
Dato : 12-02-03 11:33

Du kan evt skrive til din nærmeste unlocker og spørg dem om de vil lægge en software opdatering i, bare med dansk software: find dem her www.dkunlock.dk. Det koster normalt ml 100-200 kr.

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 12-02-03 11:34

sorry linket er lidt forkert: http://www.dkunlock.dk/

Kommentar
Fra : trabjerg

Dato : 15-02-03 01:29

www.modify.dk kan tilbydes unlock for 59,00 kr og software opdatering for 110,00 kr

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 16-02-03 13:52

Hejsa Ghettofamily!
Jeg kunne ikke bruge Nokia PC Suite til at opdatere min software... men er der ikke nogen der kender et program som man kan opdatere sin telofons software med??

MVH Ostemanden

Kommentar
Fra : jansen

Dato : 15-02-04 10:09

dansk sprogpakke til 8210

Godkendelse af svar
Fra : ostemanden

Dato : 15-11-04 17:28

Tak for svaret xodeus.