/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
nyt konto nr. på poker site?
Fra : mc05sbr
Vist : 372 gange
20 point
Dato : 06-12-07 10:10

Hej

Jeg har fået nyt visa kort og nu da jeg vil hæve nogen penge på min poker konto kan jeg ikke da det er det gamle konto nr. som står der. Jeg kan ikke finde et sted hvor man kan ændre sit kort nr. så det passer med det nye. Det eneste jeg udmiddelbart har fundet viser at min konto skal være i 0 kr. før jeg kan ændre noget, det kan da ikke passe?
Nogen der kan hjælpe???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-12-07 10:16

Du skriver til dem og forklarer problemet.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-12-07 10:17

Hvilken side drejer det sig om?

Kommentar
Fra : mc05sbr

Dato : 06-12-07 10:21

drejer sig om william hill.

Der må da være en nemmere måde ind og skulle skrive til dem? (nu er mit engelsk på skole nevue, så er ikke sikker på de vil forstå meget af det)

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 06-12-07 10:23

Kender ikke denne side, men der må være et eller andet form for faneblad som gør at du kan skifte.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 06-12-07 11:41

Citat
Kender ikke denne side, men der må være et eller andet form for faneblad som gør at du kan skifte

Jeg tror at han har ret,jeg har lige været inde på 2 af mine poker-kontore(ikke william hill) og der står heller ikke noget om at man kan skifte sin visa-nummer
Men hvis han ikke er så god til engelsk.kan han jo prøve at bruge denne oversætter http://gramtrans.com/ (ikke helt perfekt,men kan bruges)jeg har været inde på deres side og man kan skrive til dem direkte fra siden

Kommentar
Fra : Bjarkan78

Dato : 06-12-07 15:53

du kan også få hjælpe til oversættelse på en side der hedder kandu.dk

hvis du er usikker på at videregive enge data her kan du jo skrive en version uden personlige oplysninger og så bare skrive dem ind bagefter :)

og ja normalt kan man ikke ændre visanummer da det jo ikke er noget man skifter ofte og de gerne vil undgå misbrug

Kommentar
Fra : mc05sbr

Dato : 07-12-07 07:31

Har lige snakket med deres suport, de kan ikke ændre kort nr. så længe der står penge på kontoen. så man skal trække dem ud på det gamle nr. (hvilket vil sige jeg skal i banken og høre om det kan lade sig gøre). Man kan dog få ændre konto nr. hvis man faxer eller mailer det brev ind man fik fra banken da man fik sit nye kort (godt nok meget bøvl for og få ændret sit konto nr.) Mit råd til andre der skal havde nyt kreditkort og har en poker konto, tøm den og opret en ny konto med det nye kort. spare en masse bøvl.