/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
ændre delt hukommelse størrels
Fra : Rionz
Vist : 586 gange
20 point
Dato : 05-12-07 10:25

Hej!

Jeg har en HP maskine som jeg købte i Bilka med 2gb ram og et Geforce 8400GS med 256mb dedikeret ram, men delt til 1024mb. Jeg har ledt overalt for at finde et sted hvor jeg kan ændre størrelsen på den delte ram, men har ikke kunne finde det hverken i bios eller i Vistas system indstillinger.
Kan det virkelig passe at man ikke selv kan sætte x antal ram man vil dele med grafikkortet?

Mvh

Lars Axberg

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 05-12-07 10:35

Det gør du i bios, hvis det er muligt, mange maskiner tildeler automatisk efter behov, der kan du ikke ændre noget.