/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Laserprinter n og uden n
Fra : Carner
Vist : 637 gange
200 point
Dato : 03-12-07 14:03

Jeg ser mig for tiden om efter en laserprinter Farve.

Jeg har set på HP: eksempelvis HP Color LaserJet 3600, som så også fås med et " n " bag efter, som er en del billigere.

Hvad går det " n " ud på.

Er der nogen med kendskab til Samsung CLP 600.

Og eventuelle fordele og ulemper ved de her 2 nævnte mærker.

Hilsen

Carner.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 03-12-07 14:13

Hej Carner.

At der står et "n" bagefter betyder ofte at der er et netværkskort indbygget i printeren.

Venligst ME67

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 03-12-07 14:15

N betyder netværk , så den har et lan stik ...

jeg har set udskrifter fra Samsungen og der er ikke den store forskel , dog har den lidt med at de er lidt lysere i farverne end HP'en ..
men den er så lidt billigere i drift på sigt ....
jeg tror dog ikke den holder lige så længe som Hp'en ... men det er kun tro ikke konstateret ..

vh
D9N

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-12-07 14:25
Kommentar
Fra : D9N

Dato : 03-12-07 16:08

og D står for duplex ( den kan vende papiret i printeren og skrive på begge sider )

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-12-07 16:16

Ja, det fremgår