/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Kopi Af Ægget mm
Fra : JannickSkytte
Vist : 10163 gange
25 point
Dato : 24-11-07 17:14

Hej .. Ved godt det er ulovligt . Men Hvor kan jeg finde en hjemmeside hvor jeg finder En kopi af Stolen '' ÆGGET '' Elller lampen Koglen ..
Mvh Jannick

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 22 point
Dato : 24-11-07 17:23

DR/penge har vist noget i år.. lige om det du søger og firma navne bliver også nævnt

http://www.dr.dk/DR1/penge/2007/05/30094857.htm

klik på "Se Magasinet PENGE"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 17:26

Du sætter bare din browser til kinesisk - så finder du garanteret nogen.....

Hvordan du så får dem til DK - ja det er en anden historie.....

Kommentar
Fra : annette-sejr

Dato : 27-11-07 19:02

Jeg mener at " rabatten " havde noget om lovlige designerkopier fra England i en fin kvalitet. Mvh. Annette

Kommentar
Fra : dannysuper

Dato : 13-12-07 23:47

Der er meget fokus på kopi produkter fra Kina iøjeblikket derfor vil jeg tro at det er umuligt at købe i DK, rigtig mange container bliver taget ud til kontrol...

Søg istedet på en engelsk hjemmeside da det her er lovligt at sælge kopivare hvis akitekten har været dø i over 25 år.

Jeg har tilfældigtvis lige besøgt en fabrik i Kina som producere kopi møbler, her stødte på både Ægget og flere andre klasikker i rigtig flot kvalitet.

Kommentar
Fra : dannysuper

Dato : 14-12-07 13:33

Her er den så!!

classicfurniture4u.com

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 29-12-07 20:06

husk at lukke spørgsmålet jannick

Godkendelse af svar
Fra : JannickSkytte

Dato : 12-02-08 23:30

Tak for svaret buch78.

Kommentar
Fra : Simsalabim123

Dato : 28-02-08 19:45

Ja, det er lovligt at købe fra classicfurniture4u. Jeg har skrevet med dem nogle gange og de yder super kundesupport!
Jeg giver dem mine varmeste anbefalinger.

Se i øvrigt: http://www.bt.dk/article/20080219/nyheder/80219006/