/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
skype navn
Fra : CCjunior
Vist : 5936 gange
100 point
Dato : 24-11-07 14:57

jeg har mistet mit skype navn. kan ikke finde log ind koder osv. hvordan får jeg lige fat i dem igen?

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 24-11-07 15:08

Hej

Du må skrive til skype ang af din problem. Du få din pasword eller koder fra skype.
Held og lykke
mvh
pk2dk99

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 15:55

Du opretter bare et nyt......

Præcis som på Kandu....

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 24-11-07 16:44

Dette er hvad du kan i skype:

https://secure.skype.com/store/member/passwordreminder.html?skype_username=emesen&setlang=da

Naturligvis kan man ikke gøre andet, for så kan alle jo gå ind på din "konto"

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-11-07 16:48

Men hvis du åbner en ny konto med en anden mail så kan du inde fra skype søge på
den email som hørte til, og få kaldenavnet

Med email og kaldenavn kan du i login vinduet få din adgangskode ved at svare på det spørgsmål som du valgte i starten.

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 24-11-07 16:52

Jeg brug Voipdiscount.com, det er meget lang billiger end alle andre Internet telefoni, og meget lidt at huske din oplysninger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 16:56

Citat
det er meget lang billiger end alle andre Internet telefoni

Hvordan kan noget være billigere end GRATIS

Får du penge for at ringe

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 24-11-07 17:32

Jeg mener at det er billiger at ringe til udlandet ,der er mange europæiske land som koster penge når du ringe til fast nr., men hos viopdiscount er det gratis, prøv at gå ind web side. og se priser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 17:34

INTET ER GRATIS.....

Du betaler på den ene eller anden måde.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 17:35

PS...

Skype er GRATIS over hele kloden - uanset tid og sted - bare modparten OGSÅ har det

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 24-11-07 22:52

hvad så hvis modparten ha ikke Internet der hjemme eller har ingen pc?
REFI: Jeg kan ringe til hele Europa gratis selv om har ingen krediter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 23:05

calls over the internet to any of your online friends

Citat
hvad så hvis modparten ha ikke Internet der hjemme eller har ingen pc?
REFI: Jeg kan ringe til hele Europa gratis selv om har ingen krediter

NEJ....

De kræver de er på nettet (som skype ) - ellers er det IKKE gratis....

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 24-11-07 23:19

Men med voipdiscount kan man ringe til fast net telefoni selv om man har ikke Internet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 23:28

Ja - det kan man da også med skype - det er NØJAGTIG det samme.....

Det koster bare når det IKKE er over nettet - det gælder ALLE udbydere.....

Det var din udtalelse om at du kunne ringe GRATIS til fastnet - det kan du IKKE ...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-11-07 12:05

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 23-01-08 04:01

Tak for svaret e.c.