/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Socialpolitik / Spørgsmål
10  snaptil 500
ny skat hvad f.... er det nu f
Fra : briseogstorm
Vist : 763 gange
100 point
Dato : 23-11-07 17:33

Har lige modtaget forskudsopgørelse for 2008, [B]sundhedsbidrag[/B] på 8 % hvad i hulen er det? Hvornår blev det vedtaget?
Hvem sagde skatteletteser, den her koster mig 22 178,96 kr.
Har lige ventet 3/4 år på at komme til en undersøgelse, der så liiige var sendt til en forkert afdeling, hjem og vente videre. Det går sandelig ufatteligt godt. B&S

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-11-07 17:34

Det er amtsskat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-07 17:42

Citat
den her koster mig 22 178,96 kr.

NIX....

Det er bare en "omlægning" - pengene var du kommet af med under alle omstændigheder....

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 23-11-07 17:42

REttelse, det var det der tidligere hed amtsskat,

Vi kunne heller ikke lige forstå, betydningen og ringede til kommunen. Beløbet dækker sygesikring, hospitalsvæsen osv

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-11-07 18:07

Hvilke sygehuse dækker det?
Kan man blive repareret når man har brug for det her i Danmark?

hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-07 18:10

Citat
Kan man blive repareret når man har brug for det her i Danmark?

Ja ja....

De dele de ikke har skaffer de fra "slagteren"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-07 18:24

Dækker som det plejer, dvs de almindelige hospitaler, og hvis der er en ventetid på mere end to måneder, kan du frit vælge et privathospital, hvis de har aftaler med "amtet"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-07 18:35
Godkendelse af svar
Fra : briseogstorm

Dato : 23-11-07 19:10

Tak for svaret Nordsted1. Hm! Jeg fø'ler mig lidt r..rendt. af systemet altså. Hygge B&S

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-07 19:13

Du må vist hellere finde et andet sted til den undersøgelse, det har du ret til!!!!

Selv hygge