/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Åbne 3 party skin med hvad?
Fra : Sygate
Vist : 402 gange
400 point
Dato : 19-11-07 14:32

Hejsa !

Jeg har fulgt en guide så jeg kan bruge Beryl eller som det hedder nu Compiz et eller andet, som er indbygget i Ubuntu 7.10.

Det hele fungerer som det skal.

Der ligger nu et 3 party skin på mit skrivebord.

Hvad skal jeg åbne det med?

jeg har været inde og fortælle at det skal åbne som "program". Men hvadi alverden skal jeg åbne det med for at kunne bruge det?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 400 point
Dato : 20-11-07 01:59

Citat
Der ligger nu et 3 party skin på mit skrivebord
det bliver du lige nødt til at uddybe lidt, hvordan har du fået det der 3 party skin ? Noget der kommet i forbindelse med, at du gjorde et eller andet ? Hvad er 3 party skin ? Hvad vil du bruge det til ?

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 20-11-07 13:36

Tak for svaret o.v.n..

Det var blot et skin jeg ville bruge.
Et som har Windows ting i.

men jeg fandt ud af det. jeg skulle bare genstarte computeren.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-07 14:41

Jamen så svarede jeg jo slet ikke