/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Til e.c.
Fra : Sygate
Vist : 515 gange
319 point
Dato : 18-11-07 13:36

Takker for hjælpen endnu engang.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 329 point
Dato : 18-11-07 14:15

Ok - det er ligemeget med de point - men sjovt når endnu en prøver at frigøre sig fra windows.

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 18-11-07 16:06

Nej det er mere end velfortjent.

Ja jeg ofrer hellere noget af det jeg plejede at buge end at gå tilbage til Windows.

Det jeg kan li ved Linus er at det virker meget rundt, let og roligt i det.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-11-07 16:35

Jeg må så lige erkende at jeg har flere styresystemer som jeg veksler mellem.
I min stationære har jeg skuffer hvor jeg skifter styresystem ved opstart.
I mine bæebare Compaq skifter jeg harddiske på ca 20 sek. inden opstart.
Der er stadig noget jeg ikke kan finde ud af at lave i Linux miljø.