/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
MAC til PC
Fra : Clausen
Vist : 696 gange
200 point
Dato : 09-02-03 10:29

Er der nogen der har lidt forstand på MAC's e-mail system?
Selv har jeg en PC med OutlookExpress6 og modtog en julehilsen med to vedhæftede billeder i JPG-format, sendt fra en mac-laptop.
OE viser ikke billederne og jeg kan ikke gemme dem. Den viser filnavnene i lysegrå farve (inaktiv) og reagerer ikke på museklik.
Er der en metode at åbne disse billeder?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-02-03 11:25

tryk på vidresend(under fanen hjælp)
højreklik på billiedet og gem som eller åbn

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 09-02-03 21:38

Tak xou, det hjalp, kunne gemme begge billeder, det ene kunne jeg også se og det andet billede havde en forkert header, men den skal jeg nok klare meg JPG-Cleaner.
Skriv lige et svar, så kan du få de points.

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 200 point
Dato : 09-02-03 21:42

ok godt det hjælp nogen gange med de mac skal man omdøbe dem før de kan ses på pc
bare for hvis andre har et lingerne problem
håber iøvigt de var nogen gode billeder der var værd at åbne...da var da lidt arbejde med det

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-02-03 21:45

ide billeder.TIF OM ØBES TIL BILLDER.tif prøv det med det andet billed

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 09-02-03 21:47

Det var JPG og ikke TIF.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 09-02-03 21:49

ok så må det vare navn.JPG TIL navn.jpg så skulle det måske lykkes at se,har jeg undersøgt ??