/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Fragt fra Tyskland
Fra : SandraFalk
Vist : 675 gange
125 point
Dato : 12-11-07 21:15

Øv, jeg har forelsket mig i et garderobeskab fra Tyskland(fra møbelforretning), men de sender ikke til Danmark.
Skal jeg slå det helt ud af hovedet eller kan det lade sig gøre at få fragtet det til Danmark og hvis ja, hvordan? Hvad gør jeg?
Og hvad ville det mon koste?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-11-07 21:29

Du beder bare DHL om at hente det i forretningen....

Så kommer det til din husdør.....

http://www.dhl.dk/publish/dk/dk/services/roadrail.high.html

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 135 point
Dato : 12-11-07 21:57

Tjek www.roadrunner.dk - de kan en masse ting med "specielle" transporter af alle slags både indland og udland. De samarbejder med alle de store internationale operatøre og har selv egne biler der kører i hele Europa - kan være de har en god mulighed til at løse dit problem. Man kan sende forespørgsel på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 13-11-07 12:41

Tag kontakt til en speditør, DhL nok ikke billigeste som privat, så dgs.dk og find en i dit område , sørg for at have omfang "størrelse" hvis det er samlet eller antal "kolli" enheder og vægt, ellers er det at møde op med en trailer og bil.!!

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 13-11-07 13:27

Tak for svaret Flash77.