/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
et til om degu ungerne:-)
Fra : 0alfen0
Vist : 1049 gange
65 point
Dato : 26-10-07 08:37

hej igen, jeg ville bare lige høre om hvornår jeg må begynde at røre de små degu unger?
de er så søde så det er svært at holde fingrene for sig selv

håber i kan hjælpe mig igen

alf

Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 75 point
Dato : 26-10-07 08:55

Jeg har IKKE set nogle advarsler om at du ikke må tage dem op på noget tidspunkt, så se på moren, synes hun det er ok, så tage dem op.

Jeg havde chinchilla unger og de var i hænder fra dag 2 uden problemer.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-07 08:56

Da vi fik kaninunger, ventede vi med at tage dem op, til de havde fået øjne, om det samme gælder ved deguer ved jeg ikke.

Godkendelse af svar
Fra : 0alfen0

Dato : 28-10-07 08:34

Tak for svaret maj_britt.