/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / BeOs / Spørgsmål
10  klummen 100
unknown flash type
Fra : popo
Vist : 805 gange
100 point
Dato : 25-10-07 09:37

Når pc starter op kommer der en meddelse UNKNOWN FLASH TYPE,kan det have noget at gøre med at,den lukker ned og hvis man trykker på reset,og den genstarter kommer skærmen ikke med. Så skal man tage strømmen fra og starte igen så kommer skærmen med.Har hentet bios opdate og flash men kan ikke få det til at køre,bundkortet er et Utility group K7SEM v.3.0a

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 25-10-07 11:49
Accepteret svar
Fra : Octon

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-07 13:50

Det har noget at gøre med at den ikke kan få fat i din bios, linket nede under er til et program som burde løse dette lille problem, den "reconnecter" din bios, vis man kan sige det sådan.

Men prøv at downloade programmet og se om det ikke løser dit program.

http://www.soyousa.com/dl/bios/Awdflash790.exe

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 25-10-07 19:47

Tak for svaret Octon.Har prøvet med den flash,men kan ikke få det til at virke.Har clearet cmos og flyttet en jumber som låste bios,nu virker det der kommer ikke nogen fejl meddelse,tak for hjælpen